کد خبر: ۳۵۰۹۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۲۷ آبان ۱۳۹۴
سرپرست تیم ذوب آهن گفت: «با تماشای صحنه اخراج بیرانوند در دیدار تیم ملی مقابل گوام به یاد بازی جام حذفی مان افتادم.»
به گزارش پایگاه 598، علی شجاعی درباره آخرین وضعیت تیم ذوب آهن پیش از مصاف مقابل صبای قم اظهار داشت: «شرایط تیم مان با نفراتی که در اختیار کادر فنی بود بد نیست. ما در این مدت 9 بازیکن مان را در اردوهای تیم ملی بزرگسالان، امید و تیم های خارجی داشتیم. ضمن اینکه دو بازیکن ما هم مصدوم بودند و در تمرینات شرکت نکردند.»

 

وی افزود: «بازیکنان تیم امید ذوب آهن صبح امروز به اصفهان برگشتند. علی حمام هم به اردوی تیم اضافه شد و کاوه رضایی نیز صبح فردا همراه کاروان تیم ملی به تهران می رسید. قطعا با حضور این بازیکانن در اردوی تیم شرایط بهتر خواهد شد اما امیدواریم که خستگی ناشی از اردوها و مسابقات ملی تا روز جمعه برای این بازیکنان مشکل ساز نشود.»

 

سرپرست تیم ذوب آهن درباره وضعیت قنبری توضیح داد: «هنوز گچ پای قنبری باز نشده و پس از باز کردن مهرداد باید زیرنظر کادر پزشکی و سپس مربی بدنساز تمریناتش را آغاز کند. طبق اعلام کادر پزشکی این بازیکن تا اواخر فروردین قادر به حضور در مسابقات نخواهد بود.»

 

شجاعی در ارتباط با تیم صبا و مسابقه ای که جمعه با این تیم باید برگزار کنند توضیح داد: «صبای قم در فصل جاری و با حضور علی دایی شرایط خیلی بهتری نسبت به یکی، دو فصل اخیر پیدا کرده که این به دلیل توانایی های علی دایی در امر مربیگری و اعتبار و سوابقش در فوتبال است. البته ما هم قصد داریم تا به روند بدون باخت بودن تیم مان ادامه دهیم. به همین خاطر با آمادگی کامل و شناخت لازم به مصاف صبا خواهیم رفت.»

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: «برای این بازی محروم نداریم و فقط قنبری تنها مصدوم تیم مان است که مدتی است در تمرینات هم شرکت نمی کند. سایر نفرات با قدرت در اختیار تیم هستند و تا جایی که اطلاع داریم بازیکنان ملی پوش هم با سلامت کامل به ادروی تیم برمی گردند.»

 

سرپرست ذوب آهن در پایان با اشاره به صحنه اخراج بیرانوند در دیدار تیم ملی مقابل گوام گفت: «با دیدار صحنه اخراج دروازه بان تیم ملی به یاد اخراج ایمان صادقی دروازه بان پرسپولیس افتادم که با تکل دو پا به قصد متوقف کردن کاوه رضایی او را سرنگون کرد. ضمن اینکه در لحظه اخراج بیرانوند چند بازیکن در اطراف مهاجم گوام حضور داشتند ولی رضایی به تنهایی در حال نزدیک شدن به دروازه پرسپولیس بود.»

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها