کد خبر: ۳۵۰۶۹۲
زمان انتشار: ۰۴:۱۷     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:در برخی بندها با ژوزه اختلاف داریم.
به گزارش پایگاه 598، علی اکبر طاهری درباره نشست امروز هم اندیشی اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم. امورات داوری در این چند هفته گذشته مطرح شد. قرار شد اقداماتی برای بهبود وضعیت داوری انجام شود.

 

وی ادامه داد:در این جلسه درباره حق پخش و آی تی تی وی هم صحبت شد. همچنین صحبت هایی با کفاشیان داشتم تا با باشگاه پرسپولیس بیشتر تعامل داشته باشد و مشکلات مان را در جلساتی با آنها در میان بگذاریم. 

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره موضوع شکایت مانوئل ژوزه از پرسپولیس بیان داشت: کارهای حقوقی این موضوع را پیگیری کرده ایم. با وکیل و مدیر برنامه های وی در چند جلسه صحبت هایی داشتیم و قرار شده است که با این سرمربی تعامل کنیم که در چند قسط بدهی اش را بدهیم. البته یک مقدار در بندهای قرارداد او با ما اختلاف دارد که قرار شده در چند جلسه موضوع را پیگیری کنیم که از کسر امتیاز جلوگیری شود.

 

وی درباره وضعیت لیست پرسپولیس در نیم فصل  عنوان کرد: ما طبق دستور برانکو عمل خواهیم کرد و دیروز چند ساعتی با برانکو در این باره صحبت کردیم. برانکو فعلا به ما لیستی ارائه نکرده است.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره محل برگزاری تمرین سرخپوشان گفت: ما پیگیر محل تمرین تیم پرسپولیس هستیم تا از ورزشگاه درفشی فر به آنجا انتقال دهیم.از چند ورزشگاه دیدن کردیم. ورزشگاه آرارات و یک ورزشگاه در غرب تهران است که باید برانکو درباره آن جواب قطعی را به ما بدهد.

 

طاهری درباره شایعه حضور وحید امیری در پرسپولیس در نیم فصل  گفت: امیری بازیکن با اخلاق و خوبی است که در تیم ملی نیز مثمرثمر نشان داده ولی برای جذب او برانکو بگوید که چه بازیکنی را می خواهد و همانطور که گفتم هنوز لیستی از طرف او به ما داده نشده است.تاکید می کنم در حال حاضر با هیچ بازیکنی صحبتی نداشته ایم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها