کد خبر: ۳۴۹۸۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس با وجود اینکه در جایگاه نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد، پس از استقلال و به همراه ذوب آهن دومین خط حمله قدرتمند لیگ برتر را در اختیار دارد. پس چرا جایگاه این تیم با وجود آمار گلزنی مناسب اینقدر نامساعد است؟

نگاهی به آمار گل های خورده این تیم گویای همه چیز است. تنها سه تیم بیشتر از دروازه بانان پرسپولیس گل دریافت کرده اند. سوشا و ایمان صادقی به کمک یکدیگر آنقدر ضعیف عمل کرده اند که جای هیچ دفاعی باقی نگذارند. البته همچنان یکی از آنها به تیم ملی دعوت می شود و صد البته از طرف برانکو نیز حمایت می شود. شاید برانکو وقتی می بینید فعلا چاره ای جز ساختن با این گلر ندارد، مجبور به حمایت است اما نقل و انتقالات نیم فصل نزدیک است.

به گزارش بانک ورزش، شاید یک گلر خارجی مانند آودوکیچ که بسیار ارزان‌تر از گلرهای ایرانی است و کیفیتش نیز حسابی مورد توجه هواداران پرسپولیس قرار گرفته بتواند مشکلات پرسپولیس را نصف کند. سوشا شاید در صورت استمرار حضور در دروازه بتواند عملکرد نسبتا خوبی ارائه دهد اما او در اکثر بازی‌ها محروم است و این ایمان صادقی است که در سخت ترین بازی‌های فصل برای پرسپولیس به میدان رفته است. سوشا امسال وقتی بابک حاتمی ناآماده و رضا نورمحمدی اشتباهات مهلکی انجام می دادند محروم بود و ایمان صادقی مجبور بود یک تنه اشتباهات آنها را تحمل کند که باعث دریافت گل های زیادی شد.

پس از هماهنگی خط دفاعی پرسپولیس، سوشا به ترکیب این تیم برگشت اما باز هم با معدود توپ هایی که به دروازه رسید بسیار متزلزل نشان داد تا هیچکدام از هواداران پرسپولیس یک سیو عالی از او در این فصل به یاد نداشته باشند. اگر استقلالی ها سیدمهدی رحمتی را درون چارچوب دارند که در هر بازی دو سه موقعیت گل از حریفان می گیرد، پرسپولیسی ها با رسیدن توپ به خط دفاعی دست و دل شان می لرزد که مبادا سوشا بدون اینکه موقعیت خطرناکی باشد، برای مهاجمان حریف موقعیت گل ایجاد کند. محبوبیت سوشا در بین برخی هواداران پرسپولیس یکی به خاطر تغییر تعریف هواداری است که عده ای فقط بنا به غیرت اینستاگرامی و کری خوانی اینترنتی به بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس علاقمند می شوند و دوم به خاطر اینکه او پیراهن مردانی چون عابدزاده را به تن می کند که محبوبیت‌شان قابل اندازه گیری نیست.

بیرانوند در تمرین تیم ملی به طعنه از حضور در پرسپولیس حرف زد که زمینه ساز درگیری او و سوشا شد. شاید اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد، برانکو کار به مراتب راحت تری در نیم فصل دوم داشته باشد. حضور بیرانوند درون دروازه پرسپولیس و بیرون نشستن بابک حاتمی و رضا نورمحمدی می تواند خط دفاع این تیم را ترمیم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها