کد خبر: ۳۴۹۸۱۴
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۰ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، جواد نکونام پس از رفتن علی دایی از تیم ملی بزرگتر این تیم لقب گرفت و بارها با اتهام باندبازی در تیم ملی هم مواجه شد اما هر بار با حمایت برخی رسانه ها و شخص کارلوس کی روش قدرتمندتر از قبل می‌شد. هر چقدر در زمان علی دایی، این هافبک آرام و سر به زیر بود، پس از جدایی شهریار فوتبال قدرت بیشتری به دست آورد و حتی گفته می شد بازیکنان با نظر مستقیم او به تیم ملی دعوت می شوند.

صحبت های چند باره او با محمود احمدی نژاد در اردوهای تیم ملی و عکس هایی که از این دیدارها در رسانه ها منتشر می شد، دلیلی بود که مخالفان او برای اثبات حرف هایشان به دیگران نشان می دادند. این شایعات آنقدر ادامه داشت تا اینکه ملی پوشان جوان هم برای اینکه جایی در تیم ملی داشته باشند در مصاحبه هایشان حسابی از «آقا جواد» تعریف کنند که مبادا جایگاهشان را از دست بدهند. درست مانند تمجیدهایی که این روزها توسط ملی پوشان و افرادی که می خواهند ملی پوش شوند از کی روش می شود. رابطه سرمربی تیم ملی و کاپیتان هم کاملا دو طرفه بود. کی روش از کاپیتان حمایت می کرد و نکونام نیز برای او کم نمی گذاشت.  این رفتار را در سطح بالاتر هم مشاهده می کنید. کفاشیان هوای روسای هیات های فوتبال را دارد و آنها نیز برای رییس خندان سنگ تمام می گذارند. برای همین او هر بار رای می آورد و این داستان چرخشی همچنان ادامه دارد. فقط مشخص نیست نقش سازمان های نظارتی چیست و چرا روی چنین روابطی که حتی نوجوانان هم از آن سر در می آورند نظارت نمی کنند.

تصویر زیر نشان می دهد دوران جواد نکونام در تیم ملی هنوز هم به اتمام نرسیده است. او با وجود اینکه از فوتبال ملی خداحافظی کرده، سر تمرین تیم ملی حاضر شده و مورد استقبال بازیکنان جوان تیم قرار گرفته است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها