کد خبر: ۳۴۹۱۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۶ آبان ۱۳۹۴
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش می‌گوید درباره اختلافات اسدی و کی‌روش رئیس فدراسیون فوتبال باید به صورت جدی به موضوع ورود کند.

به گزارش پایگاه 598، نصرالله سجادی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه انتخابات تنیس روی میز گفت: انتخابات خوبی برگزار شد. چند نفر غایب بودند اما قارداشی انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته بودید انتخابات تا پایان سال برگزار می‌شود اما ناگهان زمان را اعلام کردید، اظهار داشت: این حرف را برای اولین بار از شما می‌شنوم. هیچ یک از مسئولان وزارت ورزش درباره انتخابات صحبتی نکرده بود. همچنین مجمع انتخاباتی فدراسیون‌هایی که اعلام کرده‌ایم را هم برگزار خواهیم کرد.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در ادامه درباره دعوای کی‌روش و اسدی تصریح کرد: رئیس فدراسیون باید تدبیر کند و مسئولان فدراسیون نباید مسائل را همینطور رها کنند. هر کس در جایگاه خودش باید صحبت کند که جایگاه‌ها به نظر می‌رسد عوض شده است. رئیس فدراسیون هم باید جدی ورود کند.

سجادی در پاسخ به این سوال که شما به این مشکلات ورود می‌کنید، گفت: مسئولان فدراسیون خودشان باید در این زمینه کار کنند.

وی همچنین درباره عدم اعزام بانوان فوتسالیست به مسابقات جام جهانی خاطرنشان کرد: این موضوع را از فدراسیون بپرسید. آنها برنامه های مصوب خود را دارند.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه طاهری گفته چون پرسپولیس زیرمجموعه وزارت است برخی می‌خواهند این تیم زمین بخورد تصریح کرد: اعتقادی به این صحبت‌ها ندارم. اشتباه داوری وجود دارد اما فاحش شده است.

سجادی در ادامه با اعلام لغو انتخابات تیراندازی با کمان یادآور شد: انتخابات روز دوشنبه برگزار نمی‌شود. شجاعی از خزانه‌داری استعفا کرده و الان دو شغله نیست. همچنین وی در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند است.

وی در پاسخ به این سوال که هیات‌های استانی تیراندازی با کمان اعتقاد دارند انتخابات باید برگزار شود، گفت: اگر شکایتی به دستمان برسد بررسی می‌کنیم. ما طبق اساسنامه‌ای که مصوب هیات دولت است عمل می‌کنیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش همچنین درباره حکم علیرضا حیدری اظهار داشت: فدراسیون به وزارت ورزش نامه زد اما پیگیری نکرد. آنها به تازگی نامه جدیدی زدند که این موضوع در دست بررسی است و حکم او صادر می‌شود.

سجادی همچنین از برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج خبر داد اما زمان آن را اعلام نکرد.

وی درباره اینکه اعلام شده کاراته خارج از نفرات تعدادی را به سفر اعزام کرده، تاکید کرد: اگر خارج از مصوبه شورای برون‌مرزی سفری انجام شود خلاف است و ما برخورد می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش درباره لغو لیگ اسکی اعلام کرد چیزی در این باره نشنیده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها