کد خبر: ۳۴۸۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۱ دی ۱۳۹۰
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با رای گیری برای ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد مخالفت کرد و این اقدام وی با مخالفت برخی اعضای هیئت امنا روبرو شد.
فارس، دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) در دفتر هیئت امنای این دانشگاه آغاز ‌شد.

این جلسه با حضور تمامی اعضا ازجمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سیدحسن خمینی، حمید میرزاده، فریدون عزیزی، مرضیه وحید دستجردی، فریدون یزدی صمدی، حجت‌الاسلام محمد محمدیان، فرهاد دانشجو ، کامران دانشجو و عبدالله جاسبی به همراه مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در ساختمان هیئت امنای دانشگاه آزاد آغاز شد.

براساس شنیده‌ها، جمعی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد فرهاد دانشجو را به عنوان گزینه جایگزینی جاسبی مطرح کردند که پس از رای‌گیری ۴ نفر به ریاست وی رای مثبت دادند.

پس از این رای‌گیری، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مخالفت خود را با این رای‌گیری اعلام کرده و خاطرنشان کرد که باید سایر گزینه‌ها هم مطرح شود که این سخن هاشمی رفسنجانی با مخالفت جمعی از اهیئت امنا روبرو شد و همین مسائل منجر به متشنج شدن جو جلسه شد.

پس از این واقعه جمعی از اعضا با خروج از جلسه اعتراض خود را اعلام داشتند که با میانجیگری تعداد دیگری از اعضای هیئت امنا، به جلسه بازگشتند.

در همین زمینه، یکی از مسئولان برگزاری دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اعلام کرد که درحال حاضر این جلسه همچنان ادامه دارد.

براساس این گزارش، غلامعلی افروز یکی از گزینه‌های جانشینی جاسبی وارد ساختمان هیئت امنای دانشگاه ازاد شده‌ است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها