کد خبر: ۳۴۸۳۴۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر حکم اعدام شیخ نمر اجرایی شود دولت عربستان گرفتار سونامی از قیام و انتفاضه می‌شود و حکام آل‎سعود باید بدانند که دیگر نمی‎توانند اوضاع داخل و خارج خود را هدایت کنند.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدباقر عبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با اعدام شیخ نمر، اظهار داشت: آیت‌الله نمر از رهبران شیعیان عربستان است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله نمر راه پدرشان که یکی از علمای بزرگ تشییع در عربستان بود را ادامه داده است، تصریح کرد: پدر آیت‌الله نمر نیز بارها به دلایل واهی توسط حکام آل‎سعود دستگیر و در برهه‌ای از زمان محکوم به اعدام شد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به شخصیت شیخ نمر اشاره کرد و افزود: آیت‌الله نمر از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام هستند و جایگاه بزرگ و ویژه‌ای در بین شیعیان عربستان و دیگر فرق اسلامی در جهان اسلام دارند.

عبادی ادامه داد: جای بسی تأسف است که در کشور استبدادزده و متحجر با حاکمیت آل‎سعود شخصیت‌های علمی و مذهبی این چنین نابود می‌شوند.

وی ادامه داد: اگر حکم اعدام شیخ نمر که توسط حکام آل سعود مورد تأیید قرار گرفته اجرایی شود چالش بزرگی برای عربستان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد بی‌لیاقتی حکام عربستان مبنی بر اینکه مردانی از حال رفته در عربستان حاکم هستند که با تندرویی‌های عجیب و غیرمتعارفی وارد شده و در عالم سیاست آسیب‌ها به خودشان خواهد رسید، اشاره کرد و یادآور شد: اگر حکم اعدام شیخ نمر اجرایی شود دولت عربستان گرفتار سونامی از قیام و انتفاضه می‌شود.

عبادی خاطرنشان کرد: همچنین در این صورت حکام عربستان باید بدانند که دیگر نخواهند توانست اوضاع و احوال داخل و خارج خود را هدایت کنند و عوارض این عمل خردکننده خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها