کد خبر: ۳۴۸۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۱ دی ۱۳۹۰
منتقدین به این زوج انگلیسی معتقدند که این دو، باید هدایایی که از آل خلیفه دریافت کرده اند را به فروشند و درآمد حاصل از آن را برای کمک به انقلابیون بحرین ارسال کنند.
به گزارش شیعه آنلاین، رسانه ها و مطبوعات مختلف انگلیسی در گزارشی از اهدای هدیه میلیونی ملک «حمد بن عیسی آل خلیفه» پادشاه بحرین به «صوفی کونتیسه» همسر فرزند ملکه انگلیس خبر دادند.

در همین راستا روزنامه "دیلی تلگراف" چاپ لندن، در گزارش خود نوشت: «صوفی کونتیسه» همسر شاهزاده «ادوارد» کوچک ترین پسر «ملکه الیزابت» انگلیس در سفر اخیری که به منامه پایتخت بحرین داشت، از پادشاه بحرین هدیه ای به ارزش چند میلیون دلار دریافت کرد.

این روزنامه در ادامه افزود: هدیه این عروس 46 ساله از ملک «حمد بن عیسی آل خلیفه»، یک سرویس جواهرات گران قیمت بوده است و بر همین اساس او پس از بازگشت به لندن به دلیل پذیرفتن این هدیه از خاندان جنایتکار آل خلیفه، به شدت مورد استقبال اطرافیان خود و برخی چهره های سرشناس و کارشناسان انگلیس قرار گرفت.

"دیلی تلگراف" همچنین نوشت: آنچه بر این انتقادات افزود، سرویس دوم جواهراتی بود که این عروس خانم از شاهزاده «خلیفه بن سلمان آل خلیفه» عموی پادشاه فعلی که نخست وزیر بحرین است، دریافت کرد.

این روزنامه در ادامه نوشت: اما شاهزاده «سلمان بن حمد آل خلیفه» ولیعهد جوان بحرینی، هدیه ای خود را به شاهزاده «ادوارد» داد که یک خودنویس و یک ساعت گران قیمت بود. او همچنین همچنین چند هدیه مشترک که یک فرش تمام ابریشم و یک کاسه نقره به همراه یک مروارید بود، به این زوج انگلیسی هدیه داد.

روزنامه "دیلی تلگراف" افزود: منتقدین به این زوج انگلیسی معتقدند که این دو، باید هدایایی که از آل خلیفه دریافت کرده اند را به فروشند و درآمد حاصل از آن را برای کمک به انقلابیون بحرین ارسال کنند.

این روزنامه در ادامه به اظهارات «دنیس ماکشین» وزیر خارجه پیشین انگلیس در این باره اشاره کرد و به نقل از وی نوشت: با توجه به مشکلات و بحران هایی که مردم بحرین از آن رنج می برند و سرکوب معترضین (انقلابیون)، بر «صوفی کونتیسه» و شاهزاده «ادوارد» واجب است که این هدایا را به مزایده گذاشته و درآمد آن را میان قربانیان حوادث بحرین توزیع کنند.

گفتنی است فرزند ملک «الیزابت» به همراه همسرش، دسامبر گذشته به افغانستان سفر کردند و در راه بازگشت به انگلیس، سفری رسمی نیز به بحرین داشتند و این هدایا را در آنجا دریافت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها