کد خبر: ۳۴۸۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۱ دی ۱۳۹۰
الهیان:
نماینده مردم تهران گفت که دشمن فکر می‌کند که با حذف فیزیکی دانشمندان ما می‌تواند فکر و ذکر دانشمندان ما را هم حذف کند؛ اما این تصور، تصوری باطل است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) ‌طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در ابتدا شهادت شهید احمد روشن که امروز به شهادت رسید را تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: دشمن فکر می‌کند که با حذف فیزیکی دانشمندان ما می‌تواند فکر و ذکر دانشمندان ما را هم حذف کند؛ اما این تصور، تصوری باطل است.

الهیان در ادامه گفت: قرار بود که امروز سؤال من از وزیر ارشاد در دستور کار مجلس قرار گیرد؛ موضوع سؤال من انفعال وزارت ارشاد در برابر نفوذ لیبرالیسم در عرصه فرهنگ و هنر بود که بنده در این رابطه در کمیسیون قانع نشدم.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: به عنوان مثال می‌توان به نمایش تئاتر "هدا گابلر" اشاره کرد که این تئاتر اعتراض نمایندگان را هم در بر داشت؛ در این تئاتر صحنه‌های مبتذل به نمایش در‌آمد.

وی افزود: همچنین اعطای نشان هنری به بهروز قریب‌پور یکی دیگر از مصادیق سؤال بنده بود که وی از عوامل فتنه در خانه هنرمندان بود و با همکاری کیان تاجبخش و رامین جهانبگلو تلاش می‌کرد تا خانه هنرمندان را به خانه فتنه در راستای انتخابات سال ۸۸ تبدیل کند.

الهیان گفت: بنده از سؤال خود منصرف شدم و می‌خواهم علت انصراف از سؤالم را هم بیان کنم.

در ادامه شهاب‌الدین صدر خطاب به الهیان گفت که علت انصراف شما از سؤالتان لازم نیست ذکر شود.

صدر افزود: شما مطالب خوبی گفتید ولی تذکرتان وارد نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها