کد خبر: ۳۴۷۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۱ دی ۱۳۹۰
حوالي پل سيد خندان در يك انفجار يك نفر كشته و 2 نفر زخمي شدند.
ساعت 8:30 صبح امروز یک دستگاه پژو 405 با دو سرنشین که هویت یکی از آنها مشخص شده و با نام مصطفی احمدی روشن می‌باشد، در خیابان گل نبی به سمت خیابان کتابی در حرکت بوده که یک دستگاه موتور سیلکت نزدیک این خوردو شده و دو ماده انفجاری به داخل خودرو پرتاب می‌کنند که موجب انفجار داخل خودرو می‌شود.

با توجه به وقوع این انفجار در داخل خودرو مصطفی احمدی روشن کشته شده و راننده مصدوم می شود که در حال حاضر در یکی از بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تهران بستری است.

دوربین های برخی اماکن نزدیک به انفجار تصاویر موتور سوار و ترک وی را ضبط کرده اند که در اختیار مقامات مسئول قرار گرفته و در حال بررسی است.

در حال حاضر جسد مصطفی احمدی روشن داخل خودرو بوده و به دلیل جراحات و نیز شدت انفجار، قابل انتقال به خارج از ماشین نیست.
 
پس از انجام اقدامات لازم خودروی احمدی روشن توسط جرثقیل از محل حادثه منتقل شد و راننده وی نیز برای مداوا در بخش سی سی یو یکی از بیمارستانهای تهران  بستری شد.

این ترور در سالروز ترور شهید علی محمدی از اساتید دانشگاه و نخبگان کشور صورت می گیرد و این نشان از برنامه ریزی دشمنان و دست نشانده های آنان برای مقابله با پیشرفت ایران دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عبدالله رضایی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱
۰
بنظر من ایت کار تروریست های وابسته به جناح های داخلی در ایران می باشد که با کمک اسراییل و انگلیس سعی در نا امن نمودن این کشور در آستانه انتخابات و سالروز دیگر شهیدان راه علم دارند
پاسخ
یاهو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۱ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۱
۰
به قول حضرت امام (ره) بکشید مارا که ملت ماما بیدارتر می شود
این دشمنان فکر می کنند که ما فقط یک شهید روشن ذاریم ولی زهی خیال باطل...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها