کد خبر: ۳۴۷۳۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۵ آبان ۱۳۹۴
رزمایش پدافند غیرعامل دانش‌آموزی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، صبح امروز رزمایش پدافند غیرعامل دانش‌آموزی با حضور نیروها و دستگاه‌های امدادی و پشتیبانی و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در مدرسه شهید احمد ابراهیمی شهر دماوند برگزار شد.

این رزمایش با هدف افزایش توان دانش‌آموزان برای مقابله با بسیاری از عوامل پدافند از جمله جنگ نرم بود که با همکاری کمیته پدافند غیرعامل دانش‌آموزی، هلال احمر و نیروی انتظامی در مدرسه دخترانه شهید احمد ابراهیمی به اجرا در آمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه این رزمایش با بیان اینکه پدافند غیرعامل امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی برای دانش‌آموزان مطرح می‌شود، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی همچون این رزمایش به صورت نمادین در مدارس، سبب توانمندی و افزایش هوشیاری دانش‌آموزان برابر با انواع تهدیدهای دشمن خواهد شد.

محمدرضا مشهدی‌عباسی افزود: از آنجایی که اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار دارد، نیاز داریم که مصون‌سازی را در اولویت قرار دهیم تا با افزایش آگاهی دانش‌آموزان پیشگیری‌ها و اقدامات لازم را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه کشور ما همواره توسط دشمنان تهدید شده است، گفت: پدافند غیرعامل باید در طول سال نیز مورد نظر مدیران و برنامه‌ریزان آموزشی و پژوهشی شهرستان دماوند قرار گیرد و نکات لازم را به دانش‌آموزان تأکید کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها