کد خبر: ۳۴۶۰۰۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
ششمين قسمت مجموعه «حسين سيدالشهدا(ع)» با موضوع بيعت هزاران نفر با مسلم بن عقيل در کوفه و سپس تنها گذاشتن او در مقابله با ابن زياد، دوشنبه ۲۷ مهرماه از شبکه افق پخش مي شود.
به گزارش پایگاه 598، ششمين بخش از مجموعه «حسين سيدالشهدا(ع)» دوشنبه اين هفته ۲۷ مهرماه روي آنتن مي رود که در اين قسمت هم مانند ساير بخش ها در گفتگو با کارشناسان و استادان مذهبي و تاريخي، پيش زمينه هاي واقعه عظيم عاشورا مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

کارشناساني همچون حجت الاسلام علي اکبري استاد حوزه و دانشگاه، شيخ حيدرالعريضي استاد حوزه علميه نجف، حسن الحکيم نويسنده و کارشناس تاريخ اسلام، سيد علاءالدين الجزائري پژوهشگر و استاد حوزه علميه نجف و حجت الاسلام سيد کاظم الجابري استاد حوزه علميه در عراق در اين قسمت به بيان مطالبي در مورد حقيقت وقايع سال ۶۱ هجري مي پردازند.

حضور مسلم بن عقيل و بيعت هزاران نفر با او در کوفه و سپس خيانت همان افراد و تنها گذاشتن مسلم در مواجهه با ابن زياد موضوع محوري اين قسمت خواهد بود.

سيد رائد اميري تهراني کارگرداني اين مجموعه را بر عهده داشته است که ششمين قسمت آن دوشنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش مي شود. تکرار اين برنامه هم ساعت ۲۳:۳۰ روي آنتن مي رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها