کد خبر: ۳۴۵۹۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، " آدام اسميث"، عضو مجلس نمايندگان آمريکا و يکي از اعضاي کميسيون نيروهاي مسلح اين مجلس در يادداشتي که رد نشريه کنگره،‌ "هيل" منتشر شده، نوشت:

امروز آغاز به کارگيري رسمي برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است. هدف ملي ما واضح و بي ترديد است: جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هاي هسته‌اي. اگر ايران تعهدات خود را اجرا نکند، توام با به پيش بردن تلاش هاي ديپلماتيک در کنار گروه 1+5، همه گزينه ها، من جمله حمله نظامي، را روي ميز نگه مي‌داريم. اشتباه نکنيد،‌دولت ايران به درستي حامي ترور تشخيص داده شده است و حضورش در حملات عليه نيروهاي آمريکايي و ساير کشورها، من جمله حمله به نظاميان به بيروت، بمب‌گذاري برج‌هاي خبر و ساير مناطق بر همگان آشکار است.

اقدامات کاملا مضر ايران در منطقه و در جهان دغدغه ما و دوستان ما من جمله اسرائيل است که با آن ها پيوندهاي عميق و پايايي داريم. ايران نبايد تصور کند که برجام به اين معناست که براي محافظت از اسرائيل با تهران مقابله نمي‌کنيم و نبايد بپندارد که برجام به معناي اين است که حمايت اين کشور از تروريسم بدون توجه مي‌ماند. برجام نشان داد که تحريم ها و ساير تلاش ها ايران را پاي ميز مذاکره اورد اما برنامه هسته اي را به تنهايي به پايان نمي برد. برجام به اين معناست که ما باور داريم ديپلماسي و مشارکت با ايران بهترين فرصت صلح آميز براي پايان دادن به برنامه هسته اي اين کشور بدون در نظر نگرفتن ساير مسيرهاست.


منبع: نسیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها