کد خبر: ۳۴۵۸۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۶ مهر ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید در نیم فصل مسابقات لیگ، تیم پرسپولیس با درخواست «برانکو ایوانکوویچ» تقویت و ترمیم می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حمیدرضا گرشاسبی درباره مشکلات پرسپولیس در فصل جاری و برنامه‌های هیات مدیره برای مساعد شدن شرایط، اظهار کرد: تیم پرسپولیس را این فصل خود برانکو ایوانکوویچ بست. او اعتقاد داشت پرسپولیس باید جوان شود و این تیم جوان فرصت دو ساله می‌خواهد تا خودش را پیدا کند و پرسپولیسی شود که همه آرزوی آنرا دارند.

وی افزود: متاسفانه در این مدت هم اتفاقاتی رخ داد مانند بحث اینکه باشگاه خصوصی‌ بشود یا نشود که این یک مقدار وقفه انداخت و تکلیفها را از نظر مالی یک مقدار مبهم کرد. اگر این قضیه از روز اول مشخص می‌شد، بهتر می‌توانستیم تصمیم گیری کنیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: کوله‌باری از بدهی‌ها و ابهام در وضعیت آینده باشگاه یک مقدار تصمیم گیری را سخت کرد. اینها باعث شد تصمیم گیری قاطع و جدی به آن شکل دلخواه صورت نگیرد.

گرشاسبی همچنین گفت: برانکو قول داده است در نیم فصل در قسمت‌هایی که تیم مشکل دارد، تقویت کند. بخصوص با رفتن بازیکن بزرگ و با اخلاق‌مان هادی نوروزی که تنها فوتبالیست گوش شکسته هم بود! ان شاءالله در نیم فصل تیم ترمیم می‌شود و با گزارش فنی برانکو، پرسپولیس تیمی می‌شود که هواداران انتظار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها