
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا * * * شما را چه شده که در راه خدا و [رهایی] مردان و زنان و کودکان مستضعف [ی که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمی جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می گویند: پروردگارا! ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. * * * بدون کشته شدن سرنوشت بیهوده است / شهید اگر نتوان شد بهشت بیهوده است
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بینالملل درباره زمان ورود این هواپیماها به کشور گفت: بر اساس برنامهریزیها و مذاکرات انجام شده قرار است این تعداد هواپیما تا پایان سال میلادی ۲۰۱۵ وارد کشور شوند.
فخریه کاشان در پاسخ به این سوال که آیا دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری مبنی ممنوعیت ورود هواپیماهای با عمر بیش از ۱۵ سال رعایت شده است؟ افزود: قطعا این دستورالعمل رعایت شده حتی ما به دنبال ورود هواپیماهای با عمر ۵ سال هستیم.
وی همچنین درباره آخرین اقدامات برای سرمایهگذاری در توسعه فرودگاههای کشور، از مذاکره اولیه با یک شرکت فرودگاه ساز اروپایی برای مشارکت در توسعه فرودگاههای کشور خبر داد و به پایگاه خبری وزارت راه گفت: این شرکت آمادگی خود را برای فعالیت در زمینه توسعه فرودگاههای ایران اعلام کرده که در مرحله اول توسعه فرودگاههای امام، مشهد و اصفهان در دستور کار است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بینالملل گفت: بر اساس برنامهریزی انجام شده ظرفیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا سال ۲۰۳۷ باید به حدود ۴۰ میلیون مسافر در سال برسد.