کد خبر: ۳۴۵۴۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۴
در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه طرح مجلس درباره برجام نبود بلکه طرحی در حاشیه برجام بود، گفت: «برجام» در شورایعالی امنیت ملی مطرح شده و آنان تأیید کردند اما هنوز رهبر معظم انقلاب آن را امضا نکرده است.

به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با اشاره به تصویب طرح مربوط به اجرای برجام در مجلس و شورای نگهبان اظهار داشت: بررسی مراحل برجام به پایان رسیده است، البته برخی اشتباه نکنند، طرحی که در مجلس تصویب و در شورای نگهبان تأیید شد، درباره برجام نبود بلکه طرحی در حاشیه سند توافق هسته‌ای یا همان برجام بود.

وی افزود: «برجام» در شورایعالی امنیت ملی مطرح شده و اعضای این شورا نظرشان را درباره اجرای برجام دادند و آن را تأیید کردند اما هنوز رهبر معظم انقلاب آن را امضا نکرده است.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در طرح مجلس، تنها دولت موظف شده در جریان اجرای برجام، اقدامات متقابلی را در برابر آمریکا داشته باشد و در جریان اجرای برجام، مواردی را  در چارچوب مصوبات شورایعالی امنیت ملی رعایت کند.

جنتی تأکید کرد: از زحمات کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس تشکر می‌کنم، خیلی زحمت کشیدند، اینکه زحماتشان به نتیجه رسید یا نه، بنده کاری به این موضوعات ندارم ولی از آنان تشکر می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها