به گزارش پایگاه 598، مديرعامل اين بانك در بازديد از شعب استان اصفهان ضمن ديدار و گفتگو با
كاركنان بر رعايت حقوق مشتريان، افزايش رضايتمندي آنان و ارتقاء سطح خدمات
الكترونيكي تأكيد و افزود: در دنياي كنوني كسب و كارها بر اساس مشتريمداري
و رضايتمندي مشتريان بوده كه اين مهم از ابتداي تأسيس بانك صادرات ايران
در اولويت برنامه ها بوده و از بدو تأسيس شعار حق با مشتري است را انتخاب و
همواره بر اجراي برنامههايي كه داراي ارزشهاي مشتريمدارانه است تأكيد
شده است.
وي افزود: كليديترين عامل در كسب رضايت و وفادارسازي مشتريان
ارايه خدمات مناسب است كه در اين زمينه تلاش خواهد شد تا خدمات و محصولاتي
متناسب با نياز و انتظارات مشتريان تعريف و ارايه گردد.
للهگاني با
بيان مزاياي بانكداري الكترونيك خاطرنشان ساخت: هدف ما در اين زمينه اين
است تا با ارتقاي امكانات سختافزاري و نرمافزاري سطح كيفي خدمات
الكترونيكي خود را ارتقا و به استانداردهاي جهاني برسانيم به گونهاي كه
خدمات بانك در هر زمان و مكاني براي مشتريان قابل دسترس باشد.
وي تصریح
کرد: ارتقا سطح خدمات و افزایش رضایت مندی مشتریان و ارباب رجوع از جمله
اهدافی است که به صورت جدی دنبال می شود در این زمینه این بانک برنامه
افتتاح و راه اندازی ٥٠٠ واحد سوپر مارکت مالی را در دستور کار قرار داده
است.كه این واحدها آمادگی دارند تا علاوه بر خدمات بانکی و خدمات مالی نظیر
خدمات بیمه ای، صرافی، کارگزاری و ... را به متقاضيان ارایه نمایند.
مديرعامل
در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به چالشهاي پيشروي توليد گفت: امروزه
يكي از چالشهاي پيشروي توليد ركود حاكم بر اقتصاد كلان و نبود سرمايه در
گردش در بخش هاي مولد است كه در اين رابطه اين بانك تدابير و تمهيداتي
انديشيده و آمادگي دارد تا در قالب بسته اعتباري نسبت به تأمين منابع مورد
نياز بخش هاي توليدي اقدام نمايد.
وي افزود: راه خروج از ركود و ايجاد
رونق اقتصادي در حمايت از توليد و توليدگران واقعي است كه اين امر ميتواند
در كنار افزايش اشتغال زمينه رشد اقتصاد و رونق اقتصادي را فراهم سازد.