به گزارش پایگاه 598، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش
هزينهها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه اين ابزارها را در اولويت قرارداده
است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش¬هاي پايانه هاي فروش
متصل به حسابهای اين بانک در شهريورماه ٣٧ درصد رشد نسبت به مقطع زماني
مشابه در سال٩٣ را نشان مي دهند.
همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد ١٥
درصدي تعداد کل تراکنشهاي سیستم سپهر در شهريورماه سال جاری نسبت مقطع
مشابه در سال قبل مي باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از
خدمات نوين اين بانک است.
گفتنی است این بانک با ٤٤٧ هزار مشتری
اینترنتی با میانگین حدود ١٢ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢١درصدی، تعداد
٤١٧هزار و ٨٢٥ دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات
ایران با حدود ٤٧میلیون تراکنش در ماه و صدور بيش از ٤٨ میلیون انواع
کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج
بانکداری نوین دارد.