کد خبر: ۳۴۴۶۲۸
زمان انتشار: ۲۲:۳۳     ۱۹ مهر ۱۳۹۴
مجید انصاری ادعا کرد
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس گفت به این تهدیدها عادت داریم.
به گزارش پایگاه 598، معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط یکی از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس گفت به این تهدیدها عادت داریم.

حجت الاسلام مجید انصاری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران عنوان کرد:‌ متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن می‌کنیم و روی تان سیمان می‌ریزیم.


منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
خوب گفته دستش درد نکنه حرف دل ما را زده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
صالحی با شانتاژ و مظلوم نمایی میخواست افکار عمومی را تحت تاثیر قرار بدهد او بهترین کسی بود که با فیلم بازی کردن حتی نگذاشت ظریف برای دفاع از برجام صحبت کند. اصولا اگر کسی هم تهدید کرده باشد و یا آرزوی مرگ صالحی را کرده باشد چه جایگاهی داشت که در صحن مجلس مطرح شود و مگر موضوع تخصصی برجام بود ؟؟؟مگر با چند قسمی که صالحی به دروغ خورد مبنی بر ادامه تحقیق و ادامه کار فردو و آب سنگین اراک حقیقت تلخ برجام عوض میشود؟؟؟ننگ و نفرین بر دروغگویان و ریاست طلبان که امنیت و عزت مملکت را برای چند روز نمایندگی و وزارت و صدارت میفروشند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۱۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
غلت زیادی کرده
از همین جا اعلام میکنیم ظریف دوستت داریم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها