کد خبر: ۳۴۴۲۸۷
زمان انتشار: ۱۸:۰۳     ۲۶ مهر ۱۳۹۴
برجام یک سند راهبردی در حوزه مواجهه با استکبار است و نمی توان آن را به ابزاری برای تصاحب دور بعدی ریاست جمهوری تبدیل کرد. به همین دلیل امام خامنه ای مجلس را موظف به بررسی برجام و انجام تکلیف تاریخی خود کرده است که البته با برخورد خاص جریان پدرسالار مجلس و عدم همکاری وزارت خارجه همراه شده است.

به دلیل عدم جایگاه برجسته جریان همسو با برجام در میان نمایندگان غیر همسو با پدرسالاران مجلس و نیز میان مردم و فقر شدید برجام در کسب دستاوردها و لغو تحریم ها، جریان خاصی با یک بازی خطرناک، در پی آن است که مرجعیت را قربانی تصویب برجام با دستپاچگی کند.

بی شک مرجع عالیقدری چون آیت الله مکارم شیرازی دامت برکاته که مواضع فرهنگی بسیار انقلابی نیز دارند، بازیچه این جریان نخواهند شد و نقش تاریخی مجلس و فرمان امام خامنه ای در این راستا را قربانی نقشه این دار و دسته نخواهند کرد.

بخشی از پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی دامت برکاته:

«با سلام و تحیت؛ در این ایام، نامه‌هاى زیادى از سوى مردم به دفتر ما مى‌رسد و تلفن‌هاى زیادى داریم که مى‌گویند به نمایندگان محترم مجلس توصیه کنید مسأله برجام را بیش از این معطل نکنند، آن را تمام کنند؛ مردم بسیار نگرانند، سزاوار است این عزیزان در فکر برنامه‌هاى مهم بعدى باشند، ممکن است در برجام بعضى نقاط ضعف باشد که جمعى از عزیزان نسبت به آن نگرانند، باید به فکر تدبیر و تفسیر صحیح آن باشند. … خدا نکند مصالح عمومى کشور فداى منافع جناحى شود. مطلعان مى‌گویند هر روز که با شک و تردید سپرى مى‌شود مبالغ هنگفتى ضرر به کشور وارد مى‌شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها