کد خبر: ۳۴۳۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۴     ۱۸ دی ۱۳۹۰

به گزارش ایرنا،دراین اطلاعیه كه نسخه ای از آن روز یكشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله حاج شیخ محمد شاه آبادی (ره) موجب تاسف و تاثر شد.

این اطلاعیه حاكیست: این فقیه مجاهد و عالم عارف و وارسته، عمر پربركت خویش را در راه تعلیم و تعلم و تربیت شاگردان در جهت نشر علوم و معارف اهل بیت(ع)سپری كرد.

مدیر حوزه های علمیه در اطلاعیه خود ضمن تسلیت رحلت این عالم فقید به محضر حضرت بقیه الله(عج)،رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بیت معظم و سایر بستگان،علو درجات را برای آن عالم مجاهد و صبر و اجر جزیل را برای بازماندگان خواستار شده است.

آیت الله شاه آبادی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم، پس از سالها مجاهدت علمی و تربیت شاگردان فراوان و تبلیغ و ترویج مكتب اهل بیت(ع)،روز گذشته بدلیل عارضه قلبی ریوی و قلبی در بیمارستان'مسیح دانشوری' تهران به دیار باقی شتافت.

پیكر این عالم ربانی، بعدازظهر امروز با حضور علما، فضلا، اساتید، طلاب و عموم ارادتمندان فقه و فقاهت از مسجد امام حسن عسكری‌(ع)به سمت حرم مطهر حضرت معصومه‌(س)تشییع و در جوار مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دفن شد.

همچنین مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی، امشب، پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود.

آیت الله شاه آبادی در سال 1305 در تهران متولد شد و پس از هجرت به قم، دروس خارج فقه و اصول را از محضر آیات عظام بروجردی، اراكی، گلپایگانی، محقق داماد و امام خمینی(ره) فرا گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها