کد خبر: ۳۴۲۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۸ دی ۱۳۹۰

خبرنامه دانشجویان ایرانی که چندی پیش فیلتر شده بود، از صبح امروز رفع فیلتر شد.

این سایت خبری تحلیل به نشانی (iusnews.ir) به انعکاس اتحادیه‌های بزرگ و تشکل‌های دانشجویی در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می‌پردازد.
 
سایت اصولگرای خبرنامه دانشجویان ایران چند روز قبل فیلتر شده بود، که از صبح امروز به دستور مقامات ذی‌ربط رفع فیلتر شده است.
 
این سایت پس از رفع فیلتر شدن، متن ذیل را به عنوان اولین مطلب بر روی خروجی خود قرار داده است:
 
خبرنامه دانشجویان ایران مولد اردیبهشت ماه 1388 امروز دوباره به دانشجویان ایران سلام می کند.
 
خبرنامه دانشجویان ایران همچنان بر آن است تا به تاسی از بنیانگذار راحل نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) پیگیر مطالبات انقلابی ملت مسمان ایران و دانشجویان و فرهیختگان دانشگاهی باشد.
 
خبرنامه دانشجویان ایران عمیقا اعتقاد دارد، راه تعالی و پیشرفت کشور، تنها و تنها از مسیر گفتمان انقلاب اسلامی می گذرد و غیر از این هر جهت دیگری، مسیر انحرافی است و این گفتمان بر فضای عمومی کشور غالب نخواهد بود ، مگر با پیگیری و مطالبه جنبش دانشجویی مسلمان.
 
خبرنامه دانشجویان ایران معتقد است، نشر حقایق وارزش های گفتمان انقلاب اسلامی که با خون صدها هزار شهید و خون دل هزاران جانباز و آزاده بدست آمده است، وظیفه خطیر امروز دانشجویان مسلمان و انقلابی است و در این راه از هیچ تلاشی نباید دریغ نمود.
 
خبرنامه دانشجویان ایران نقد درون گفتمانی را، کار ویژه جنبش دانشجویی مسلمان می داند و اعتقاد دارد، نقد سازنده و دلسوزانه، نیاز همه مقاطع تاریخی کشور است، نقدی که در آن ضمن بیان نقاط ضعف و کاستی ها از حریم های اخلاقی و قانونی پاسداری شود و در کنار بیان مشکلات، نقاط قوت و خدمات انجام پذیرفته باز گردد؛ چرا که ایجاد امید و انگیزه و تجلی کار آمدی نظام، رسالت تمامی رسانه ها از جمله رسانه ای دانشجویی است.
 
خبرنامه دانشجویان ایران، همچون گذشته هر روز به دانشجویان سلام می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها