کد خبر: ۳۴۲۵۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۸ مهر ۱۳۹۴
بزرگی؛
معاونت حقوقی باشگاه استقلال گفت: «کسی که این چهل هزار دلار را برده قبل از اینکه او را دستگیر کنیم خودش پول را برگرداند.»
به گزارش پایگاه 598، محسن بزرگی در خصوص موضوع گم شدن 40 هزار دلار از 80 هزار دلار پول پرداخت شده به ریوالدو اظهار داشت: «این موضوع از طریق باشگاه و حراست فدراسیون فوتبال در حال پیگیری است. بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه ساعت 7:30 صبح دیروز در وزارت ورزش جلسه ای فوق العاده گذاشت تا این موضوع هرچه زودتر به پایان برسد.»

 

وی افزود: «مدیرعامل باشگاه به بنده ماموریت ویژه داده تا این موضوع هر چه سریع تر حل شود. ما نیز به هیچ عنوان دوست نداریم کوچکترین خدشه ای به مدیریت افشارزاده وارد شود از این رو با تمام توان و با هماهنگی حراست فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع هستیم.»

 

معاون حقوقی استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال چه لطمه ای از این موضوع خورده، گفت: «قطعا ضربه ای که این اتفاق به باشگاه استقلال زد فقط مالی نیست و ممکن است ما به لحاط حیثیتی هم لطمه خورده باشیم اما وقتی احقاق حق صورت گرفت مردم یقین پیدا خواهند کرد که هیچ عمدی در وقوع این اتفاق در کار نبوده است و کسی نمی خواسته حقی ضایع شود.»

 

بزرگی در این باره که پرونده گم شدن 40 هزار دلار تا کجا پیش رفته و چه مدارکی به دست آمده، تاکید کرد: «گمانه زنی و پیش داوری در این باره ممکن نیست. اتفاق بسیار بسیار بدی بود که برای استقلال افتاد و ما نه تنها ضرر مالی کردیم بلکه یکی از بازیکنان مان را هم از دست دادیم و یک سهمیه ما باید تا نیم فصل خالی بماند که این هم بخشی دیگر از خسارت وارده به استقلال است.»

 

وی با اشاره به اینکه طبق مدارک موجود به پاسخ این معما نزدیک شده اند گفت: «نمی خواهم به جزئیات ورود کنم اما کسی که این پول را برده خودش می داند که ما می دانیم چه کسی است. در واقع بهتر است با خواندن این مطلب خودش بیاید و پول را تحویل دهد پیش از اینکه ما بخواهیم با توسل به مراجع قضایی این فرد را دستگیر کنیم. ما تا آخر پای این موضوع ایستاده ایم تا پاکی و درستی باشگاه استقلال اثبات شود.»

 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در این باره که این پول به حساب کسی واریز شده یا آن را به صورت دستی پرداخت کرده اند تا از این طریق بتوان رد پول را گرفت، توضیح داد: «مدارک کاملی در دست است و اگر هم پول به صورت دستی به کسی پرداخت شده باشد رسید آن نزد باشگاه موجود است. باز هم تاکید می کنم که اگر ما آبروداری می کنیم به این دلیل است که نمی خواهیم آبرویی از کسی ریخته شود. ما خسارت سنگین تر از 40 هزار دلار را متحمل شده ایم و حداقل کاری که می توانیم بکنیم این است که 40 هزار دلار از حق باشگاه را به حساب این مجموعه برگردانیم.»

 

بزرگی در پاسخ به این سئوال که ممکن است این رقم از ایران خارج شده باشد گفت: «خیر! این پول طبق مدارکی که در اختیار داریم از ایران خارج نشده است و فردی که بیشترین احتمال را می دهیم که پول نزد اوست هم در ایران است. باز هم می گوییم که ما به زودی این مبلغ را به حساب باشگاه برمی گردانیم.»

منبع: کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها