کد خبر: ۳۴۲۰۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۰۶ مهر ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از کسری ۸هزار میلیارد تومانی بودجه کشور در ۵ ماه نخست امسال خبرداد و گفت: دولت در این دوره ۶۴ هزار میلیارد تومان درامد کسب کرد.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، غلامرضا کاتب درمورد وضعیت درآمد و هزینه‌های بودجه سال 94، از حضور "محمدباقر نوبخت" رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درجلسه فردا (روز سه شنبه )  کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبرداد و گفت:در این جلسه" نوبخت" گزارشی از وضعیت و نحوه تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه ارائه خواهد کرد.

نماینده مردم گرمسار درمجلس شورای اسلامی افزود: براساس آخرین جمع بندی که داشتیم در 5 ماه نخست سال جاری 72هزارمیلیارد تومان دربخش هزینه‌ای و تملک دارایی‌های تخصیص و مصرف شده است.

وی از درآمد 64 هزارمیلیارد تومانی دولت در 5ماه نخست امسال خبرداد و بیان کرد: با توجه به میزان هزینه‌ها و درآمدهای کشوررقمی معادل 8هزارمیلیارد تومان منفی و کسری داشتیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و ماسبات مجلس درمورد تخصیص بودجه عمرانی کشور گفت: از 72هزار میلیارد تومان هزینه‌های کشو،رقمی معادل 5.8 هزارمیلیاردتومان دربخش عمرانی ابلاغ اعتبارشده که از این مبلغ، تخصیص بودجه آن انجام نشده،ابلاغ تخصیص اعتبار شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها