کد خبر: ۳۴۱۲۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۰۱ مهر ۱۳۹۴
پروین؛
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «هم برانکو و هم سرمربی تراکتورسازی به دنبال فوتبال تهاجمی هستند.»
به گزارش پایگاه 598، علی پروین درباره شرایط پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت: «پرسپولیس تیم خوبی است. جوانگرایی تبعاتی دارد اما من فکر می کنم پرسپولیس با بازی هایش هواداران را راضی کرده است. درست است در نتیجه گیری موفق نبوده ایم اما به آینده پرسپولیس امیدوار شدم.»

 

وی ادامه داد: «مهم ترین مساله این است این بازیکنان در پرسپولیس حفظ شوند. در این صورت آینده پرسپولیس برای دو، سه سال تضمین می شود. از هواداران می خواهم صبور باشند و به تیم کمک کنند.»

 

پروین افزود: «برانکو در این مدتی که آمده تلاشش را کرده است. باید بپذیریم که داوری ها امتیازات زیادی را از پرسپولیس گرفته است. با این وجود از بازیکنان و هواداران می خواهم به داوران فشار نیاورند.»

 

وی درباره اینکه به نظر می رسد اشتباهات داوری در بازی های اخیر به نفع استقلال بوده گفت: «من در این باره حرفی ندارم.»

 

سرمربی پیشین پرسپولیس در واکنش به اظهارات برانکو که گفته به داوری ها مشکوک است اظهار داشت: «من فقط می توانم بگویم امیدوارم این داوری ها بر اساس غرض ورزی صورت نگرفته باشد و تعمدی در کار نباشد.»

 

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: «من فکر می کنم یکی از زیباترین بازی های لیگ را ببینیم. هم برانکو و هم سرمربی تراکتورسازی به دنبال فوتبال تهاجمی هستند. امیدوارم پرسپولیس با دست پر از تبریز بازگردد.»

 

پروین درباره مراسم جشن روز تولد خود اظهار داشت: «وقتی ما جوان بودیم از این خبرها نبود. الان که پیر شده ایم دوستان لطف دارند. شاید باورتان نشود ولی در یک روز ممکن است چند بار برایم جشن تولد می گیرند. به هر حال از لطف دوستان سپاسگزارم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها