کد خبر: ۳۴۱۰۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۱     ۱۷ دی ۱۳۹۰
سایت بازتاب، اولین سایت خبری کشور که سالهاست در فیلترنیگ به سر می برد و بعدها از دل آن چندین سایت خبری از جمله " تابناک" ، و ... بیرون آمد، بار دیگر فعالیت رسانه ای خود را در فضای سایبری و در آستانه انتخابات آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک ، فواد صادقی مدیر مسئول سایت فیلتر شده آینده نیوز که تلاشهای مستمر وی برای رفع فیلترینگ مجدد سایت آینده به جایی نرسیده است، در صدد است تا سایت بازتاب  را بار دیگر با همکاران رسانه ای خود در سایت آینده نیوز راه اندازی کند.

گفتنی است، از دیدگاه اهالی رسانه، صادقی یکی از حامیان رسانه ای خاندان هاشمی رفسنجانی محسوب می شود اگرچه او این موضوع را رد می کند و حتی مدعی است که شخصا از اولین منتقدین رسانه ای آقای هاشمی رفسنجانی بوده است.
 
در گفتگوی صریح " بی باک" با صادقی که بزودی منتشر می شود، وی ادعاهای جالبی مطرح می کند از جمله اینکه وی می گوید قائل به فتنه 88 می باشد امّا راس فتنه را کروبی و موسوی و حتی خاتمی و یا هاشمی نمی داند بلکه وی معتقد است که یکی دیگر از کاندیدای انتخابات 88 راس فتنه بوده است.
 
صادقی همچنین پیرامون اینکه " اگر سایت آینده نیوز از جانب خاندان هاشمی بویژه اقازاده فراری حمایت نمی شده است، پس چرا در این سایت همواره حمایتهای یکطرفه و صریحی از این خاندان صورت می گرفت و منتقدین این خاندان شدیدا مورد حمله واقع می شدند؟" پاسخ های جالب و بعضا عجیبی داده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها