کد خبر: ۳۴۰۹۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
دروازه بان پرسپولیس اظهار داشت: بچه انزلي هستم اما براي پرسپوليس جان مي‌دهم.
به گزارش پایگاه 598، در روزی که پرسپولیس تهران در بازی با ملوان انزلی موفق به شکست حریف و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی شد، دو بازیکن این تیم محروم شدند.


اولی مهدی طارمی بود که در این دیدار دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد و دومی هم سوشا مکانی بود؛ دروازه‌بان اول پرسپولیس که پس از دریافت کارت زرد به شدت عصبی شد و به سمت داور چهارم رفت و ...

چه گفتي كه از داور مسابقه كارت زرد گرفتي و از بازي بعدي پرسپوليس محروم شدي؟
هيچي نگفتم!

مگر مي‌شود؟
به حضرت عباس (ع) هيچي نگفتم.

چرا به سمت داور چهارم حمله كردي؟
من حمله نكردم! از شما بعيد است كه اين حرف را مي‌زنيد. آن لحظه عصباني شدم چون فهميدم دوكارته‌ام كردند و رفتم جلو، پرسيدم آقاي داور چهارم من چي گفتم كه به داور گفتي به من كارت زرد بدهد!

با داور وسط هم صحبت كردي؟
از آقاي البرز حاجي‌پور هم پرسيدم دليل اين كارت زرد چه بود كه جواب جالبي داد و گفت داور چهارم گفته به تو كارت بدهم، حتي خود داور وسط هم نمي‌دانست من چه گفته‌ام!

جداً؟
باور كنيد! ناراحتي من هم همين است كه چرا بايد داور بي‌دليل به من كارت بدهد و بازي حساس تيم خودم را از دست بدهم.

لابد مي‌داني محمد مايلي‌كهن هم در انتقاد از تو گفته سوشا مكاني فقط يك قمه كم داشت!
(خيلي خونسرد) لطفاً بنويسيد محمد مايلي‌كهن بزرگتر من است و به خودم اجازه نمي‌دهم عليه بزرگتر خودم مصاحبه كنم ولو آنكه حق با ايشان نباشد.

بگذريم! حركتي يا اشاره‌اي و كاري نكردي كه داور چهارم ديده باشد؟
شما خودتان از داور بپرسيد كه حرف بد من چه بود؟ داور وسط كه يك كيلومتر با من فاصله داشت. آن لحظه فقط از نيمكت خودمان پرسيدم چرا به طارمي اخطار دوم را داد كه داور چهارم، داور وسط را صدا زد و به من كارت داد!

اعتراض خاصي روي كارت دوم مهدي طارمي نداشتي؟
نه بابا! فقط دستم را تكان دادم پرسيدم چي شد؟ خود آقاي برانكو هم مي‌تواند شهادت بدهد. خواهش مي‌كنم شما خودتان از داور وسط بپرسيد سوشا مكاني چه حرفي زده كه مستحق كارت زرد بوده است؟

بعد از اين اتفاق خيلي عصبي شدي.
چون ديدم بدون دليل دارم بازي بعدي پرسپوليس را از دست مي‌دهم، از داور چهارم پرسيدم چرا؟ من چي گفتم؟!

هواداران ملوان انزلي هم خيلي عليه تو شعار دادند. دليلش چه بود؟
نمي‌دانم! از دقيقه يك تا دقيقه 120 هر چي فحش و بد و بيراه بود، نثار من كردند. من انزلي‌چي هستم اما مي‌خواهم بپرسم گناهم چيست؟

قبول نداري كه خيلي بي‌دليل عصبي مي‌شوي و اين براي دروازه‌بان اول پرسپوليس جالب نيست؟
بي‌دليل عصبي نمي‌شوم. به شما توضيح دادم دليل اعتراض من به داور چهارم چه بود.

منظور ما جر و بحث با مازيار زارع پس از خطا روي محسن بنگر است.
اتفاقاً بعد از پايان بازي با خود مازيار هم صحبت كردم. ما همشهري و با هم رفيق هستيم. مشكلي با هم نداريم. آن لحظه من رفتم جلو كه ضربه كاشته را بزنم و مازيار تصور كرد براي او جلو آمدم و گفت برو توي دروازه... اتفاقاً بعد از بازي وقتي به مازيار توضيح دادم، او گفت كمي عصبي بوده است.

به هر حال برخي از اين اتفاقات و شادي كردن تو مي‌تواند براي هواداران حريف حساسيت‌زا باشد. اين‌طور نيست؟
من همان‌طور كه گفتم، بچه انزلي هستم اما براي پرسپوليس جان مي‌دهم. الان من عضو اين تيم هستم و نمي‌دانم هواداران ملوان چه انتظاري دارند؟ آيا توقع دارند در پرسپوليس بازي نكنم؟ يا اينكه انتظار دارند اجازه بدهم دروازه‌‌ام باز شود؟ من دليل اين اهانت و فحاشي‌ها كه عليه‌ام شد را نمي‌دانم. شما ديديد هواداران پرسپوليس چگونه حسين ماهيني را تشويق كردند؟

بله، خبرنگارمان از ورزشگاه آزادي اين خبر را داد...
خدا خيرتان بدهد. هواداران پرسپوليس با شعار ماهيني باغيرت و كنعاني كمپاني، بازيكنان سابق خود را تشويق كردند اما من بي‌دليل از تماشاگران ملوان و شهر خودم فحش خوردم. آيا اين درست است؟

بنده خدا مازيار زارع هم كم فحش نخورد.
اين هم درست نيست. به هر حال مازيار زارع براي پرسپوليس زحمت كشيده است. او در دربي و دقايق پاياني پنالتي زده و ضربه‌اش را مقابل استقلال گل كرده است. پرسپوليسي‌ها بايد قدر زحمات مازيار زارع را بدانند. من با اين اتفاق هم موافق نيستم.

بسيار خوب، با اين شرايط فكر نمي‌كني پرسپوليس در مرحله بعدي جام حذفي در غياب تو به مشكل بخورد؟
من اصلاً اين غيبت را قبول ندارم. كارت زرد من بايد پاك شود يا اينكه حداقل داور چهارم بگويد من چه گفتم.


منبع: خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها