کد خبر: ۳۴۰۴۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
در روزهایی که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال در ایران مورد هجمه قرار گرفته است، یک پیشنهاد چینی رو کرده است.
به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی روش از چین پیشنهاد دارد. منبع خبر هم یکی از سایت ها به نقل از منابع فدراسیون فوتبال است. گویا چینی ها ایمیلی به کی روش ارسال کرده اند و خواهان همکاری با این مربی شده اند، چینی هایی که پول های هنگفتی به مربیان و بازیکنان خارجی می دهند.

 

درست در روزهایی که برخی به روی کی روش آتش توپخانه شان را گشوده اند، این می تواند پاتک به مهاجم ها باشد، رو شدن پیشنهاد چینی ها به کی روش.

 

او که بعد از جام ملت های 2014 استرالیا گفته بود از این پس هر کس درباره اش حرف نامربوطی بزند، در مقام پاسخگویی برمی آید، این بار ترجیح داد مقابل هجمه ها سکوت کند.

 

محمدزاده رئیس کمیته اخلاق، پس از استعفا و موافقت کفاشیان، به ناگهان به کی روش تاخت و حتی از فساد در زندگی شخصی او حرف زد.

 

درست در چنین روزهایی، به نظر می رسد ماجرای پیشنهاد چین به کی روش، مصداق بارز تهدیدی باشد برای فدراسیون فوتبال که اگر این رفتارها ادامه داشته باشد، او می تواند به سادگی با وجود پیشنهادهایی که دارد، ایران را ترک کند.

 

البته کفاشیان هم هیچ بدش نمی آید در این شرایط حداقل برای تیم ملی امتیاز بگیرد چون بهتر از هر کس دیگری می داند ماندن کی روش برای مقام های دولتی بسیار مهم است.

منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها