کد خبر: ۳۳۹۸۳۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
رئیس مرکز جهانی خلاقیت:
رئیس مرکز جهانی خلاقیت گفت: امروز با وجود گذشت 1400 سال، مصادیق سبک زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س) در روان‌شناسی نوین مشهود است.

به گزارش پایگاه 598، عبدالرضا کردی چهارشنبه شب در مراسم پایتخت آسمان که با حضور بانوان قمی و یک روز پس از سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) در حسینیه شهدا قم برگزار شد بود، ضمن تأکید بر اصول روانشناسی به دلیل حفظ بنیان خانواده، زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) را اسوه زندگی اسلامی عنوان کرد و افزود: سبک زندگی این دو بزرگوار به گونه‌ای است که بعد از هزار و 400 سال مصادیق آن در علم نوین روانشناسی موجود است.

وی که برای شرکت در این مراسم از مالزی به ایران آمده بود، گفت: زن مسلمان اگر زهراگونه زندگی کند مهارت و توانایی اداره مشکلات زندگی را نیز دارد و صاحب مردانی علی‌وار و فرزندان حسنی، حسینی و زینبی خواهد شد.

رئیس مرکز جهانی خلاقیت افزود: ازدواج، سنت پسندیده‌ای است که در اسلام به آن توجه ویژه‌ای شده است و اگر جوانان با توکل برخدا و آموزه‌های دینی قدم در این راه بگذارند بلاشک خوشبخت و عاقبت بخیر خواهند شد.

وی تاکید کرد: البته نسل جوان باید در زندگی مشترک خود سه رکن اصلی زندگی یعنی مودت، رحمت و تسکین را به ویژه بانوان سرلوحه خود در امور قرار دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها