کد خبر: ۳۳۹۷۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۴     ۱۶ دی ۱۳۹۰
این خبرنگار پرسید چرا بازیکنانتان وقت تلف می‌کردند که جلالی عنوان کرد: «شرافت و مردانگی من چه ارتباطی وقت تلف کردن بازیکنانم دارد؟
فارس:سرمربی فولاد خوزستان در یکی از اتفاقات نادر دوران حرفه ای‌اش به واسطه سؤال تند یک خبرنگار بوشهر، از کوره در رفت!

جلالی که از پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل شاهین به شدت خوشحال بود، صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد: «مایه مباهات است که مقابل شاهین اینگونه بازی کردیم و شایسته برد بودیم.»

در همین لحظه یک خبرنگار خطاب به جلالی گفت: «شما که مدام دم از شرافت و مردانگی می‌زنید، چرا بازیکنانتان وقت‌کشی می‌کردند؟» سرمربی فولاد هم که انتظار چنین اعتراضی را نداشت، در پاسخ به او گفت: «شما درست صحبت کنید. این نحوه سؤال پرسیدن درست نیست. اگر به خاطر احترام دیگران نبود یک لحظه با شما حرف نمی‌زدم.»

این خبرنگار پرسید چرا بازیکنانتان وقت تلف می‌کردند که جلالی عنوان کرد: «شرافت و مردانگی من چه ارتباطی وقت تلف کردن بازیکنانم دارد؟ من هیچ وقت از بازیکنانم نخواستم که وقت تلف کنند و بازیکنان براساس شرایط بازی این کار را می‌کنند. این کار اشتباه است. چه این اتفاق در تیم من بیفتد چه در تیم شاهین. من نمی‌توانم به بازیکن در وسط زمین بگویم این کار را نکند اما در تمرینات بعدی با بازیکنانی که وقت تلف کردند برخورد و آن‌ها را تنبیه می‌کنم.»

جلالی در مورد اینکه چرا فولاد نوسان دارد، گفت: «ما یک تیم جوان هستیم. ۶ بازی اصلا خوب نبودیم و فشردگی مسابقات و جوان بودن باعث این نوسان است. من در بین مربیان ایرانی یک استثنا هستم و به جوانان بها می‌دهم و تمام فشار‌ها را به خاطر جوانان تحمل می‌کنم. می‌خواهم آینده فوتبال را بسازم و مثل مربیان دیگر به فکر نتیجه و شهرت و تیم‌های بزرگ نیستم. من عاشق کار و سازندگی هستم.»

او در مورد سطح فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران از نظر اجرایی در لیگ بر‌تر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته اما از لحاظ فنی دچار افت فاحشی شده‌ است. علتش هم آن است که مربیان در یک تیم نمی‌مانند و مدام جابه‌جا می‌شوند که این مسئله به فوتبال ما ضربه می‌زنند. مدیران باید بدانند یک مربی به زمان نیاز دارد و با یک نیم‌فصل و ۵ بازی نمی‌تواند توانایی خود را نشان دهد. اگر اینگونه شود فوتبال ما مثل فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس می‌شود که مربی را فقط به خاطر نتیجه می‌خواهند نه بار فنی آن و به این ترتیب فوتبال ما ضعیف‌تر می‌شود.

جلالی در مورد علت درگیری مربیان در رسانه‌ها گفت: «این به خاطر آن است که ما مربیان دور از هم هستیم. کانون مربیان به این خاطر است که مربیان را دور هم جمع کند و مسائل خود را پشت درهای بسته حل کنیم و بین مربیان یک کلاغ و چهل کلاغ پیش نیاید.»

جلالی در پایان صحبت‌هایش از غیبت ایوان پترویچ در این مسابقه، ابراز رضایت کرد: «شاهین را آنالیز کرده بودیم هر تیمی یک پاشنه آشیل دارد. امروز اگر پتروویچ بود کار ما سخت می‌شد اما در غیاب او راحت بازی کردیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها