کد خبر: ۳۳۹۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۶ دی ۱۳۹۰
فرمانده انتظامي مشهد، گفت: درمرحله ديگري از اجراي طرح پيگيري گزارش‌هاي ويژه شهروندان،‌ سه لانه شيطاني كه مركز تهيه و توزيع مواد مخدر و فساد اخلاقي در مشهد بودند، متلاشي شد.
به گزارش سرویس خواندنی های 598 به نقل از ايسنا منطقه خراسان، سرهنگ احد كريمي از اجراي مرحله ديگري از طرح پيگيري گزارش‌هاي ويژه شهروندان در شهر مشهد خبر داد و در تشريح اين عمليات منظم و هماهنگ گفت: تيم‌هاي اطلاعاتي كلانتري گلشهر مشهد ساختمان مسكوني را كه به مركز تهيه و توزيع مواد مخدر در بين جوانان و نوجوانان تبديل شده بود، پس از انجام تحقيقات لازم و هماهنگي با مقام قضايي به طور ضربتي مورد بازرسي قرار دادند.

وي ادامه داد: در اين عمليات ۱۵۱ بسته مواد مخدر به ميزان ۲۳۰ گرم ترياك از داخل طاقچه اتاق پذيرايي كشف و متهم دستگير شد.

كريمي افزود: ماموران كلانتري نجفي مشهد نيز در اجراي اين طرح، خانه مسكوني را كه مركز فروش مواد مخدر و پاتوق معتادان خطرناك بود و زنان معتاد زيادي به آن رفت و آمد داشتند، در خيابان كوثر جنوبي مشهد به طور ضربتي مورد بازرسي قرار دادند.

وي خاطرنشان کرد: در اين عمليات چهارمتهم دستگير و ۹ دستگاه پايپ، هشت گرم شيشه، ۱۲ گرم كراك و مقدار زيادي پلاستيك مخصوص بسته‌بندي مواد و ترازوي ديجيتال كشف و يك دستگاه خودروي سواري كشف شد.

فرمانده انتظامي مشهد ادامه داد: ماموران كلانتري جهاد نيز در اجراي اين عمليات خانه‌اي را به طور ضربتي پاكسازي كردند كه مركز خرده فروشي مواد مخدر و پاتوق مجرمان پر خطر و معتادان تابلو بود و گردانندگان اين لانه، زناني را كه براي تهيه مواد به آن مراجعه داشتند، طعمه هوس‌هاي پليد افراد معتاد مي‌كردند.

وي اظهاركرد: در اين عمليات دو مرد جوان و يك زن ۲۸ ساله را كه حدود دو هفته قبل از زندان آزاد شده بود، دستگير و يك بسته شيشه، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، دو قبضه چاقوي بزرگ و يك دستگاه خودروي مسروقه كشف شد.

كريمي گفت: بررسي‌هاي بعدي پرونده نيز نشان داد دو سارق مرد دستگير شده از سارقان حرفه‌اي خودرو در مشهد مي‌باشند و تحقيقات در اين باره هم چنان ادامه دارد.

فرمانده پليس مشهد از همكاري آگاهانه مردم وظيفه‌شناس با پليس تشكر كرد و از اجراي مراحل ديگري از طرح عملياتي پيگيري گزارش‌هاي ويژه مردمي در شهر مشهد خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها