کد خبر: ۳۳۹۱۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
عامل انتشار گاز کلر در روستاي قلعه چنعان خوزستان دستگير شد.
به گزارش پایگاه 598، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي خوزستان در گفت و گو با ايرنا اظهار کرد: در پي انتشار گاز کلر در روستاي قلعه چنعان، فردي که با هويت معلوم و با هدف تخليه کپسول يک صد کيلويي اقدام به اين کار کرده بود، دستگير شد.

سرهنگ رحمان موسوي افزود: اين شخص به قصد استفاده از ضايعات آهن اين کپسول در فاصله دو روستاي قلعه چنعان بزرگ و کوچک اقدام به رهاسازي گاز کلر کرد که تعدادي از اهالي روستا در اثر انتشار گاز دچار مسموميت شدند.

سرهنگ موسوي ادامه داد: با اطلاع رساني شوراي روستا و ساکنان، نيروهاي امدادي به سرعت در محل حاضر شده و مسموم شدگان را به بيمارستان منتقل کردند. وي گفت: با همکاري اهالي روستا عامل انتشار گاز کلر و صاحب گاراژي که ضايعات آهن و کپسول سرقت شده در آن نگهداري مي شد، دستگير شدند.

وي شايعات بي اساس و اخبار گمراه کننده در اين خصوص را تکذيب کرد و افزود: برخي افراد، علت اين حادثه را نشت گاز از مخزن صنايع فولاد اعلام کرده بودند که با توجه به اظهارات اهالي و گستره انتشار گاز اين امر ممکن نيست. سرهنگ موسوي بيان کرد: با عامل حادثه برابر قانون رفتار مي شود.

در پي انتشار گاز کلر در روستاي قلعه چنعان که ساعت 22 شب گذشته اتفاق افتاد، يک صد نفر از اهالي روستا مسموم شدند؛ 65 نفر از افراد مسموم شده با حال عمومي خوب از اورژانس ترخيص و 15 نفر نيز بستري شدند.

همچنين 20 نفر نيز به بيمارستان هاي گلستان، امام خميني (ره) و رازي اهواز منتقل شدند که تا ساعت 3 بامداد با حال عمومي خوب از بيمارستان ترخيص شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها