کد خبر: ۳۳۹۱۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
در حسرت اندکی انتقادپذیری
والیبالیست‌های ایرانی با عملکرد ضعیف این روزهایشان، نتایج خوبی نمی‌گیرند و در کنار ناکامی کشتی‌گیران، اندک دلخوشی مردم به ورزش را هم کم کم از بین می‌برند.
به گزارش پایگاه 598، والیبالیست‌های ایرانی با عملکرد ضعیف این روزهایشان، نتایج خوبی نمی‌گیرند و در کنار ناکامی کشتی‌گیران، اندک دلخوشی مردم به ورزش را هم کم کم از بین می‌برند.

به گزارش گروه ورزش ایران پایگاه خبری تحلیلی بانک ورزش، طی چند ماه گذشته، هر بار منتقدان تیم ملی، کارشناسانه باخت‌ها را نقد کردند با موجی از انگ ناجوانمردانه از سوی برخی مواجه شدند.

سایت فدراسیون والیبال محلی بود برای مصاحبه‌های آتشین امثال سعید معروف علیه منتقدان تیم ملی.

اینکه آنها از سر دلسوزی انتقاد کردند یا به قول سعید معروف دنبال مقاصد شخصی بودند به کنار، لااقل امروز مشخص شده درست می‌گفتند.

سعید معروف و دوستانش در تیم ملی والیبال یک شبه ره صد ساله را رفتند. به خاطر پخش مستقیم والیبال محبوب میلیون‌ها نفر شدند و صفحات‌شان در شبکه‌های اجتماعی پر شد از به به و چه چه هواداران اینستاگرامی که بیش از همه به ورزش مملکت لطمه زده‌اند. هوادارانی که هیچ وقت در استادیوم دیده نمی‌شوند اما قادرند لیونل مسی و کریس رونالدو را با خاک یکسان کنند و از بدترین فوتبالیست‌های کشور، اسطوره بسازند.

والیبالیست‌ها هم محبوب شدند و قیمت‌شان میلیاردی شد؛ قیمتی که البته نزدیک به سه سال است از میلیارد گذشته است اما حرفه‌ای گری آنها هم به همین میزان رشد کرد؟ قدرت انتقادپذیری هم بالا رفت؟

بچه‌های والیبال ایران خیلی زحمت کشیدند که امروز به اینجا رسیدند اما ادامه این روند و خود را تافته جدا بافته دانستن سبب می‌شود خیلی زود تمام پله‌هایی که یک شبه طی کرده‌اند را به عکس سقوط کنند.

آنها باید بدانند مردم همان‌طور که یک شبه عاشق آنها شدند، یک شبه دل می‌کنند و مجددا فوتبالی‌ها را بالاتر می‌برند. پس بهتر است کمی با فکر عمل کرد و حرف زد. اگر انتقادی می‌شود دلیلی ندارد سایت فدراسیون را پر کنیم از مصاحبه علیه آنها.

مردم ورزش دوست تلاش شبانه روزی والیبالیست‌ها را دیدند و به خاطر غیرتی که در زمین مسابقه نشان دادند، آنها را بالا بردند، اگر قرار باشد آنها در زمین حرکت مثبتی نشان ندهند و فقط در صفحات اجتماعی خودی نشان دهند، تبدیل می‌شوند به ستاره‌های کاغذی که نمونه‌هایش در فوتبال بسیار است.

صداوسیما نشان داده عاشق ورزش نیست و اگر والیبال روی آنتن زنده شبکه سه می‌رود فقط به خاطر مردم است. مردمی که دیدن والیبال و کشتی را به هر مسابقه دیگری ترجیح می‌دهند. پس بهتر است پاسخی درست به این مردم و انتقادهایشان بدهید که آنها از این ورزش زده نشوند. در صورت دلخوری آنها و نگاه نکردن بازی‌هایتان، مجددا پخش بازی‌ها کنسل می‌شود و کم کم سالن‌ها خالی تر و خالی تر تا اینکه همگان فراموش کنند روزی در لیگ جهانی می‌درخشیدیم. مانند روزهایی که استادیوم ها خالی بود و دختران این سرزمین برای تنها نماندن‌تان به سالن 12 هزار نفری می‌آمدند. کم کم محبوب شدید و جا برای دختران نماند اما شاید این‌بار آنها هم راضی نشوند به خاطر برخوردی که شاهدش بودند، به استادیوم بیایند و تنهاتر از قبل به کارتان ادامه دهید.

این محمودی‌ها، نادی‌ها، نوریان‌ها و مظفری‌ها بودند که والیبال را کم کم در دل مردم جا کردند و شما از ثمره آن استفاده می‌کنید، پس با قبول اشتباهات و برطرف کردن آنها، تلاش کنید این روند ادامه داشته باشد و نسل بعدی والیبالیست‌ها از نان تلاش شما بخورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها