کد خبر: ۳۳۸۹۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس طی روزهای اخیر، مصاحبه‌های زیادی انجام داد و در آن، حرف‌های عجیب و غریبی نیز به زبان آورد. حرف‌های او را می‌توان به عنوان سند برای اثبات برخی مسائل به کار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، يكي از آن صحبت‌ها، ماجراي ادعاي سرمربي كروات سرخپوشان بود كه گفت: «مي‌خواستند محمد مايلي‌كهن را جانشين من در پرسپوليس كنند.» اين ماجرا واقعاً جالب است. در اين مورد تحقيق كرديم و متوجه شديم پس از شكست پرسپوليس مقابل ذوب‌آهن در تهران، برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده بود تا تغييرات مهمي در پرسپوليس اتفاق بيفتد.

تغييراتي كه در صورت باخت دوباره برانكو مقابل فولاد در هفته پنجم، احتمال وقوع آن، حتي با وجود حمايت قطعي هواداران از اين مربي كروات، انجام مي‌شد. طبق شنيده‌هاي ما از زبان يكي از مسئولان باشگاه كه فعلاً نامي از او نمي‌بريم، قرار بود حسين عبدي سرمربي پرسپوليس و جانشين برانكو ايوانكوويچ شود و براي تقويت كادرفني، حداقل يك دستيار خارجي را با خود به نيمكت سرخپوشان ببرد. همچنين قرار بود در اين صورت، محمد مايلي‌كهن كه اين روزها با تيم اميد كشورمان همكاري مي‌كند، مديرفني پرسپوليس شود.

اين موضوع از طريق يك رفيق صميمي و قديمي، به گوش برانكو رسيده بود و سرمربي پرسپوليس مي‌دانست اگر مقابل فولاد نتواند نتيجه بگيرد، رفتني است و حسين عبدي، جانشينش مي‌شود. همين شد كه برانكو حرف‌هاي جنجالي به زبان آورد و با سياستي مثال‌زدني، به جاي نام بردن از حسين عبدي به عنوان جانشينش، از محمد مايلي‌كهن كه باتجربه‌تر و شايد با كارنامه‌تر از عبدي است، به عنوان «سرمربي در شايعات» پرسپوليس نام برد. برانكو هم آدم باسياست و زرنگي است!

او مي‌توانست از كنار اين ماجرا، به سادگي عبور كرده و حالا كه بازي با فولاد را برده، بي‌خيال ماجرا شود اما طوري و در مصاحبه‌اي اين حرف‌ها را به زبان آورد تا ديگر كسي به سراغ «پرونده بركناري‌اش» نرود. او بعد از پيروزي مقابل فولاد، سايه سنگين تغييرات را از روي سر خود برداشت و همه را به آينده اميدوار كرد. تيم برانكو در زمين، خيلي خوب بازي مي‌كند اما در جاي ديگري، براي اخراج او برنامه‌ريزي‌هاي بزرگي مي‌شود. جالب اينكه همين حالا هم مي‌گويند اگر برانكو تا دربي و البته در دربي هفته يازدهم نتيجه نگرفت، برنامه‌ريزي‌هايي انجام شده تا بركنار شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
هوادار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۹ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
\پس معلوم میشود که عبدی شبا خواب مربی شدن برای پرسپولیس میبیند وای بحال امثال عبدی اگر بخوان این تیم نتیجه نگیره و جا برا خودش باز بشه اونوقته که با هوادار رو سکو طرفه خودش و مدیر عامل بی لیاقتش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها