کد خبر: ۳۳۸۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۵ دی ۱۳۹۰
به گزارش جهان، داستان اختلاف محمد مایلی کهن و علی دایی با تصمیم اخیر دایی مبنی بر شکایت رسمی، وارد فاز جدیدی شد.

عسگری پیش بین وکیل علی دایی پیرامون این ماجرا  به خبرنگار ورزشی جهان گفت: دفعه قبل که آقای دایی از ایشان(مایلی کهن) شکایت کرد، وی محکوم شده و حکم قطعی درباره ایشان صادر شده بود اما آمد و ناله کرد، ما هم با نظر آقای دایی رضایت دادیم تا پرونده بسته شود  زیرا اگر در آن مقطع آقای دایی رضایت نمی داد، این احتمال وجود داشت که ایشان دیگر حق مربیگری نداشته باشد.

پیش بین افزود: حکم قضایی درباره آقای مایلی کهن این بود که حق مصاحبه ندارند اما این مسئله رعایت نشد و بخاطر تمرد از دستور قضایی این احتمال وجود داشت که محرومیت از مربیگری برای ایشان در نظر گرفته شود.بعد از مصاحبه اول ایشان که سرپیچی از حکم بود اگر ما داستان را پیگیری می کردیم ماجرا وارد لاین مجازات می شد و به همین دلیل ایشان نمی توانست حرفه مربیگری را دنبال کند و از آنجایی که در آن مقطع پای تیم ملی وسط بود آقای دایی رضایت داد.

وکیل علی دایی در ادامه و در پاسخ به این سوال که؛ مایلی کهن کجا از علی دایی رضایت خواسته است گفت: ایشان با حضور در مغازه آقای دایی در خیابان یوسف آباد و در گفت و گو با برادر آقای دایی این بحث را مطرح می کند و می گوید: من آمده ام تا حلالیت بطلبم و عذر خواهی کنم حتی برادر آقای دایی از ایشان پذیرایی می کند و چند نفر دیگر در مغازه شاهد این اتفاق بوده اند.

او در توضیح بیشتر این ماجرا می گوید: وقتی موضوع به گوش آقای دایی رسید بخاطر تیم ملی و برای اینکه فردا همین آقا در توجیه شکست احتمالی نگوید دایی با کشاندن من به دادگاه تمرکزم را برهم زد و ...رضایت داد و متن رضایتنامه را هم بنده تنظیم کردم و در آن ذکر شده که فقط بخاطر تیم ملی که ایشان سرمربی اش شده است این رضایت داده می شود. تصور ما بر این بود که این آقا تغییر رویه می دهد و مواظب اظهارات خودش است ولی باز هم همان رفتارها تکرار شد.

عسگری پیش بین درباره مصاحبه اخیر مایلی کهن نیز گفت: آقای دایی با انتقاد مشکلی ندارد اما ایشان(مایلی کهن) در انتقادات خود مسایل شخصی را وسط کشیده و در همین مصاحبه اخیر از الفاظی استفاده کرده که توهین آمیز است لذا فردا بنده شکایت نامه ای  که تنظیم شده است را ثبت می کنم تا این پرونده مسیر قانونی اش را طی کند.

وی در انتها گفت: چندی قبل نیز آقای دایی شکایتی را برای ثبت آماده کرده بودند ولی بالافاصله از بنده خواستند تا فعلا دست نگه دارم تا اینکه باردیگر آقای مایلی کهن در مصاحبه ای به توهین پرداختند و اینبار تصمیم به شکایت رسمس از ایشان گرفتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها