کد خبر: ۳۳۸۴۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
جنگنده‌های عربستان سعودی همچنان صنعا و دیگر استان‌های یمن را به شدت بمباران می‌کنند که در تازه‌ترین حملات ۵۱ شهروند یمنی به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، جنگنده‌های ارتش سعودی با حمله به خانه یک شیخ قبیله در منطقه الضلعه در مرکز یمن 18 نفر را به شهادت رساند. منابع پزشکی گفتند که احتمال افزایش شمار قربانیان با آوار برداری بیشتر وجود دارد.

15 یمنی نیز در حمله هوایی ارتش سعودی به یک پادگان ضبوه در جنوب شهر صنعا شهید و 9 نفر دیگر زخمی شدند. چهار شهروند یمنی از جمله یک کودک نیز در سه حمله هوایی به یک هتل در بخش عبس در غرب یمن شهید شدند. سه عضو یک خانواده نیز در حمله هوایی به بخش همدان شهید شدند.

این در حالی است که حملات سنگین سعودی ها همچنان به صنعا پایتخت یمن ادامه دارد و انفجارها قوی و پی در پی نیز پایتخت یمن را در پی حمله هوایی به منطقه عصر لرزاند.

دو حمله جنگنده‌های سعودی به یک پایانه پخش فرآورده‌های سوختی در منطقه بیحان در استان شبوه نیز باعث شهادت پنج نفر و زخمی شدن شماری دیگر شد.

حمله موشکی به مواضع نظامی سعودی‌ها

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز در پاسخ به جنایات سعودی‌ها، یک پادگان آموزشی و یک مرکز مرزبانی در شهر نجران و مواضعی نظامی در منطقه جیزان در جنوب عربستان را با موشک هدف قرار دادند.

این نیروها همچنین در حمله توپخانه‌ای و موشکی به دو موضع وادی ابو صلول و الخوجره و مجتمع نظامی المصفق در جیزان پنج خودروی نظامی سعودی را منهدم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها