کد خبر: ۳۳۷۸۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان عذرخواهی کرد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مشتریان بابت کیفیت پایین محصولات این شرکت عذرخواهی کرد.

جمالی در حاشیه افتتاح مراکز خدمات پس از فروش محصولات جدید شرکت سایپا گفت: در گذشته اکثر محصولات شرکت ما با کیفیت مناسب تحویل مشتریان نشده که من به نوبه خود از مشتریان محترم این شرکت عذرخواهی می کنم.

وی با اشاره به برنامه های جامع سایپا برای ارتقا کیفیت محصولات این شرکت گفت: برنامه های ویژه ای برای ارتقا کیفیت در حوزه تولید و خدمات پس از فروش خودروهای خود داریم.

جمالی همچنین از تولید محصولات با کیفیت در گروه سایپا خبرداد و گفت: تلاش شده تا با تولید محصولات با کیفیت در رنج های مختلف قیمت، مشتریان محترم شرکت را از محصولاتمان راضی کنیم.

وی همچنین به لزوم توجه بیشتر به تولید ملی و به خصوص صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو با اشتغال فراوان، حرکت به سمت بومی سازی و افزایش صادرات صنعتی کشور نیازمند توجه بیشتر دولت و مردم است.
منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
بعد از چندین سال و کشته شدن هزارن نفر در چاده های کشور یک نفر پیدا شد و به بی کیفیت تولیدات کارخانه خود اعتراف کرد حالا چه دردی را درمان میکند ولی با این اوصاف قیمتها را هم بیاورند پایین و کیفیت را ببرید بالا شاید مردم یک کمی راضی باشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها