کد خبر: ۳۳۷۰۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
افرادی که قصد از بین بردن تیم ملی را داشته باشند، به ما نزدیک شوند تیم را ترک می‌کنم
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من این شال‌ها را آوردم تا نشان دهم این شال پرچم ایران نمایانگر اتحاد و همدلی است تا دوباره آن افتخار، لذت و غروری که تیم وجود داشت بازگردد.

به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گوام گفت: به همه دوستان خوشامد می‌گویم؛ بسیار خوشحالم و امیدوارم فردا نتیجه لازم را مقابل گوام بگیریم.

کی‌روش در مورد اینکه آیا ایران می‌تواند مقابل تیم ناشناخته گوام فردا برتری خوبی را کسب کند یا خیر،‌گفت: شاید گوام برای شما ناشناخته باشد اما برای کسانی که از فوتبال شناخت دارند می‌دانند که این تیم صدرنشین گروه است و ما به خاطر طول مدت این مسابقات باید حتما اشراف کاملی نسبت به تمام حریفان داشته باشیم. گوام در دو بازی اول خود پیروز شده و صدرنشین گروه است و به همین منظور باید به این تیم احترام بگذاریم.

وی یادآور شد: مطمئنا تیم خوبی داریم و بهترین بازیکنان ایران را مقابل گوام در اختیار داریم و باید با نگاه و نگرش محکمی بازی کنیم. در این مدت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم بار دیگر انرژی مضاعفی به آنها بدهیم و همان روحیه قبل از جام جهانی و جام ملت‌ها را دوباره در اردوی تیم ملی حاکم کنیم. امیدوارم هواداران فردا با حضور پرشور خود از بازیکنان تیم ملی حمایت کنند.

کی‌روش در مورد اینکه گویا صحبت‌های او و حمایتش از کفاشیان باعث ناراحتی عده‌ای شده است، گفت: فکر می‌کنم زمان این است که برای بازی فردا خودمان را آماده کنیم و زمان هست که بعدا در این مورد صحبت کنیم. شما می‌دانید بعضی از افراد دوست ندارند حقایق را بشناسند. فراتر از آنکه می‌خواهم از رئیس فدراسیون حمایت کنم در حقیقت، مخالف اشخاصی هستند که می‌خواهند تیم ملی را از بین ببرند. هیچ شکی نداشته باشید. اگر ببینم افرادی که چنین نگاهی دارند می‌خواهند به تیم ملی نزدیک شوند من این تیم را ترک می‌کنم. چون نمی‌خواهم هیچ تقابلی با این افراد داشته باشم.

وی افزود: تعهد شخص بنده به فدراسیون و رئیس فدراسیون پابرجاست. تعهد من به این پسرهای فوتبالیست است که با تمام وجود هر کاری که توانسته‌اند انجام داده‌اند و تعهد من به هواداران پابرجاست. این موضوع بسیار روشن و شفاف است، بیایید در مورد بازی فردا فکر کنیم و مطلبی که حائز اهمیت است اینکه روحیه را به تیم ملی برگردانیم.

کی‌روش در مورد کری‌خوانی‌های سرمربی گوام گفت: هیچ مشکلی با اینگونه صحبت‌ها ندارم. ما عاشق تحت فشار بودن هستیم. هر گاه تحت فشار بودیم عملکرد بهتری هم داشته‌ایم. به طور مثال اگر شخصی با گرما مشکل داشته باشد مطمئنا نمی‌تواند در آشپزخانه کار کند. انگیزه ما این است که بازی خوبی انجام دهیم و فردا خودمان رانشان دهیم و من عاشق این مطلب هستم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه چرا او و سردار آزمون با شال پرچم ایران در نشست خبری حاضر شده‌اند،‌گفت: این پیامی است که می‌خواهم به بازیکنانم بدهم تا روحیه قبل از جام جهانی و جام ملت‌ها را دوباره احیا کنیم. برخی این حرکات را دوست ندارند اما من این شال‌ها را آوردم تا نشان دهم این شال پرچم ایران نمایانگر اتحاد و همدلی است تا دوباره آن افتخار، لذت و غروری که تیم وجود داشت بازگشته و مطمئن باشید بازیکنان آماده هستند تا دوباره خودشان را نشان دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها