کد خبر: ۳۳۶۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۴ دی ۱۳۹۰
چندی پیش برخی رسانه ها خبر دادند که حجت الاسلام مجید انصاری در دانشگاه مفید در قامت تبیین اندیشه های امام تحریفات آشکاری نسبت به سیره ی حضرت امام بیان داشت که بعد از اعتراض دانشجویان ولایی به وی و مسئولین دانشگاه، کمیته ی انظباطی معترضین را تعلیق کرد که با دخالت وزارت علوم ماجرا به خیر گذشت.

به گزارش 598 به نقل از بی باک، اگرچه در آن ایام اقای مجید انصاری در گفتگوهایی جداگانه با " بی باک" و " تابناک" اظهارات برخی رسانه ها را تکذیب کرد امّا بعد انتشار فایل صوتی این مراسم به نظر می آمد که ایشان برخی اظهاراتی که خلاف اندیشه های حضرت امام (ره) بوده است را بر زبان جاری کرده است.

حال پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از این موضوع، شاهد تقدیر پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی (وابسته به موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) از دانشگاه مفید بایت "تبیین اندیشه های امام" هستیم!

اين مراسم چندی پیش به مناسبت هفته پژوهش توسط پژوهشكده امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي برگزار شد و در آن از 10 دانشگاه كه بيشترين پايان نامه و رساله دكتري درباره انديشه هاي امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي  داشتند تقدير به عمل آمد.

از دیدگاه پژوهشکده امام خمینی (ره) اين ده دانشگاه عبارتند از  دانشگاه مفید، شهید بهشتی(ره)، تهران، قم، آزاد اسلامی، تربیت مدرس، علامه طباطبایی(ره)، باقرالعلوم(ع)، معارف اسلامی، و امام صادق(ع) .

در اين مراسم لوح تقدير دانشگاه مفید به نماينده دانشگاه جناب آقای دكتر نظرپور معاونت پژوهش دانشگاه مفيد اعطاء شد.

در اين لوح آمده است :

 رياست محترم دانشگاه مفيد:

به پاس قدرداني و تجليل از زحمات اساتيد و دانشجويان و مديران ارجمند دانشگاه در حوزه تبيين و ترويج انديشه هاي امام خميني (س)و انقلاب اسلامي از طريق نگارش رساله هاي دكتري و پايان نامه هاي كارشناسي ارشد كه نقش مديريت جنابعالي در آن شايسته ستودن است اين لوح تقديم مي گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها