کد خبر: ۳۳۶۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۱     ۱۴ دی ۱۳۹۰

 نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی با عنوان عقلانیت، معنویت و عدالت، حول محور ولایت و با حضور حجج اسلام آقاتهرانی، حسینیان، رسایی و دکتر زارعی از اعضای شاخص این جبهه در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش رویش نیوز در این همایش که امروز چهارشنبه 14 دی ماه در حسینیه جواد الائمه واقع در چهار راه شکرشکن اصفهان برگزار خواهد شد، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی دبیر جبهه پایداری کشور و مسئول جبهه پایداری در استان اصفهان سخنرانی خواهد کرد.

جهت برگزاری این همایش، از علما و بزرگان شهر و توده مردم به صورت عمومی دعوت به عمل آمده است تا به عنوان حامیان جبهه پایداری و جهت استماع اهداف و برنامه های آن در جلسه شرکت کنند. همچنین در این جلسه جمعی از اعضا شورای مرکزی جبهه ی پایداری کشور هم حضور خواهند داشت.
 
 گفتنی است که رابطین مسئول هماهنگی همایش، تحت قالب شورای مرکزی جبهه پایداری در اصفهان نبوده و تشکیل شورای اصفهان و ساز و کار آن از زبان شخص حجت الاسلام آقاتهرانی در این برنامه اعلام خواهد شد.
 
این جلسه راس ساعت 19:30 شروع و به مدت دو ساعت به طول خواهد انجامید، و در قسمتی از برنامه، پرسش و پاسخ نیز صورت خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها