کد خبر: ۳۳۵۴۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
پیشکسوت تیم استقلال گفت: بعد از مریضی ام برای شنیدن نام برخی از مسئولین استقلال آلزایمر گرفته ام و نام آن ها را بخاطر نمی آورم.
به گزارش پایگاه 598، اصغر حاجیلو  در خصوص این روزهایش بعد از مرخصی از بیمارستان اظهار داشت: خدا را شکر خطر رفع شده است. این روزها زیرنظر پزشک تحت درمان هستم و فکر می کنم تا چند وقت دیگر به شرایط مطلوب برگردم.

وی ادامه داد: باید تشکر ویژه ای داشته باشم از امیر قلعه نویی که با تمام گرفتاری هایی که داشت به بیمارستان آمد. همچنین فرزاد مجیدی که به ملاقات من آمد. حتی او تلفنی فرهاد را گرفت و من با او صحبت کردم. مهدی رحمتی هم چند بار تلفنی احوالم را پرسید و حتی یک بار به منزل من آمد. تمام کسانی را که دوست داشتم دیدم و با آنها تلفنی صحبت کردم.

پیشکسوت تیم استقلال همچنین تصریح کرد: از دیگر مسئولین و همچنین علی نظری که بالای ۱۰ بار به من تلفن کرده بود ولی من نتوانسته بودم با او صحبت کنم، تشکر می کنم.

حاجیلو با انتقاد از رفتار برخی از استقلالی ها ادامه داد: اسم برخی از استقلالی ها را که می شنوم حالم بد می شود و به نوعی حالت تشنج به من دست می دهد. باید به آنها بگویم این دنیا مال شما، ما می رویم روی سکو می نشینیم و لذتش را می بریم.

سرپرست فعلی سایپا تصریح کرد: از خانواده ام تشکر می کنم که در این مدت کنارم بودند. من اگر ۱۵ سال در استقلال بازی کردم و جفت پاهایم در استقلال شکست به خاطر دلم بود. من هیچ انتظاری از هیچ کس ندارم و به همین دلیل است که اکنون دلم نمی خواهد اسم خیلی از افراد را حتی بشنوم. من بعد از مریضی ام برای شنیدن نام برخی از مسئولین استقلال آلزایمر گرفته ام و نام آن ها را بخاطر نمی آورم.

حاجیلو در پایان گفت: این روزها می گذرد و تنها چیزی که از آدم ها در ذهن ها می ماند نام نیک است.

منبع:کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها