کد خبر: ۳۳۴۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۳ دی ۱۳۹۰
پایگاه 598: اخبار بدست آمده حكايت از آن دارد كه پس از ثبت نام گسترده اصلاح طلبان براي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ،حلقه راديكال اصلاح طلبان ضمن تشكيل جلسات مختلفي خاتمي را به باد شديد انتقاد گرفته اند.
به گزارش«نداي انقلاب»،در بررسي هاي اوليه صورت گرفته تاكنون مشخص شده كه به غير از تهران ۸۶۲ نفر از اصلاح طلبان در سراسر كشور براي انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي ثبت نام كرده اند كه اين مساله سبب خشم شديد حلقه راديكال اصلاح طلبان متتشكل از اعضاي مجمع روحانيون مبارز و حزب منحله مشاركت و مجاهدين انقلاب شده است.
اين خشم شديد كه در جلسات سبب نزاع شديد بين مدعوين شده آنچنان بوده است كه به سوي انتقاد شديد از خاتمي سوق پيدا كرده است.
گفته مي شود در اين جلسات برخي از افراد حلقه راديكال گفته اند كه در حوادث بعد از انتخابات ۸۸ عملكرد موسوي و كروبي و بعد ماجراي ۲۵ بهمن باعث از دست رفتن ظرفيت اجتماعي مان شد.دل ما به ظرفيت نخبگاني خوش بود كه اين را هم خاتمي به باد داد.
اين افراد همچنين با خطاب قرار دادن خاتمي گفته اند كه وي ابتدا با «مشاركت مشروط» و سپس «عدم مشاركت فعال » تمامي برنامه هاي اصلاح طلبان را به هم ريخته و الان نه بدنه اجتماعي را دارند و نه نخبگان را.
اين حلقه راديكال در ادامه گفته اند ما در اصلاح طلبان هميشه دو دسته نيرو داشته ايم.يك دسته كه ظرفيت داشتند و جرات نداشتند و يك عده كه ظرفيت نداشتند و جرات داشتند كه هر دوي اين طيف ها در انتخابات شركت كرده و به حرف ما گوش نكرده اند.
گفته مي شود در اين جلسات همچنين با بيان اينكه هنوز براي جبران اين افتضاحات فرصت باقي است بر طراحي فشار به كانديداهاي اصلاح طلبان براي انصراف از انتخابات و يا مشكل آفريني براي آنان تاكيد شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۶
۱
با سلام
اينقدر به اين دوم خرداديها بها نديد. به جهنم كه شركت نكردند. خاتمي هم يك تندرو مانند انهاست. فعلا داره فيلم بازي ميكنه.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها