به گزارش پايگاه 598، کاهش تقاضا برای خرید خودرو از شرکتهای
خودروساز داخلی باعث شده تا قیمت خودرو در بازار به زیر قیمت کارخانه برسد و
همین مسئله مدیران خودروساز را به فکر انداخته تا روشهایی برای فروش
محصولات خود در پیش گیرند.
در این راستا مدتی است که مدیران شرکتهای خودروساز با طرح موضوع ارائه
درخواست افزایش قیمت خودرو به شورای رقابت در صدد تحریک بازار و ایجاد
تقاضای خرید برای محصولاتشان بر آمدهاند، هرچند این سیاست چندان جواب
نداده و مردم همچنان تمایلی برای خرید خودرو نشان نمیدهند. این بی رغبتی
به خرید، عاملی برای تشکیل کمپین «خودرو صفر نخرید» در شبکههای اجتماعی
شده و اعضای این کمپین عنوان میکنند که تا زمانی که قیمت خودرو کاهش
نیابد، خودرو نخواهند خرید.