کد خبر: ۳۳۴۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۱۳ دی ۱۳۹۰
اقدام ايران در آزمايش موشك دوربرد در آبهاي خليج هميشه فارس بازتاب گسترده اي در رسانه هاي جهان داشته به طوري كه دوشنبه اغلب رسانه هاي غربي با آب و تاب فراوان به پوشش و تحليل آن پرداخته اند.
به گزارش مهر، رويترز در اين باره مي نويسد : امروز ايران از آزمايش دو موشك دوربرد جديد در خليج فارس خبر داد.
اين خبرگزاري در ادامه مي نويسد : ايران با اين كار قدرت خود را به رخ ديگران كشيد و اعلام كرد درصورتي كه هدف حمله قرار گيرد مي تواند پايگاه هاي اسرائيل و آمريكا را در منطقه هدف قرار دهد.
شبكه خبري يورونيوز نيز با پوشش اين خبر از قدرت ايران درآزمايش اين دو موشك خبر داد.
شبكه خبري سي ان ان آمريكا نيز در گزارشي اعلام كرد : ايران در آخرين روز از رزمايش دريايي خود در خليج فارس دو موشك دوربرد زمين به دريا را آزمايش كرد.
روزنامه واشنگتن پست نيز با پرداختن به اين موضوع نوشت : ايران در روزهاي اخير خبرهاي متعددي را از موفقيت خود از آزمايش موشك گرفته تا توليد سوخت هسته اي مخابره كرده است. اين اخبار علاوه بر آنكه افزايش توانايي هاي ايران را به تصوير مي كشد سبب افزايش دشمني آمريكا و متحدانش با تهران نيز مي شود.
روزنامه شيكاگوتريبون نيز از موفقيت ايران در آزمايش موشكهاي دوربرد در خليج فارس خبر داد و نوشت : ايران با اين اقدام قدرت نظامي خود را به كشورهاي ديگر نشان داد و اعلام كرد مي تواند پايگاه هاي آمريكا و اسرائيل را هدف قرار دهد.
ام اس ان بي سي نيز در مطلبي نوشت : ايران در رزمايش دريايي خود كه از هفته گذشته در خليج فارس آغاز شده چند نوع موشك آزمايش كرد كه آخرين مورد آن دو موشك دوربرد زمين به دريا بود.
بر اساس گزارش اين رسانه، آزمايش موفقيت آميز اين موشكها نشان مي دهد كه قدرت ايران در بخش نظامي در حال افزايش است و درصورتي كه آمريكا يا اسرائيل به ايران حمله كنند، اين كشور نيز مي تواند پايگاه هاي آمريكا و اسرائيل را هدف قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها