کد خبر: ۳۳۴۴۱۸
زمان انتشار: ۱۷:۳۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
رومیانی نماینده تبریز در گفتگو با «نسیم»، درباره جزئیات جلسه امروز گودرزی، تاج و رئیس فدراسیون فوتبال با نمایندگان مجلس را تشریح کرد/ خبری از استیضاح وزیر نیست
به گزارش پایگاه 598، وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بعد از حواشی بازی تراکتورسازی و نفت تهران در هفته آخر لیگ چهاردهم، امروز به مجلس رفتند.

گروهی از نمایندگان، مسئولان ارشد فوتبال را برای پاسخگوی درباره حواشی عجیب و غریب آن دیدار به مجلس دعوت کرده بودند. میرهادی قره‌سید رومیانی نماینده تبریز در گفتگو با «نسیم» درباره جزئیات این جلسه گفت: جلسه امروز کمیسیون پیرو درخواست نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس از کمیسیون فرهنگی مبنی بر تهیه و ارائه گزارش از وضعیت بازی تیم تراکتورسازی و نفت در محل این کمیسیون با مدیریت بیژن نوباوه نماینده قوه مقننه در کارگروه فرهنگی وزارت ورزش برگزار شد.

وی گفت: همچنین وزیر ورزش، سجادی معاونش، خادم معاون پارلمانی، کفاشیان و تاج در این جلسه از وزارتخانه حضور داشتند. در این جلسه قاضی‌پور، فرهنگی، منادی، دهقان و سعیدی حضور داشتند. البته از باشگاه تراکتورسازی عباسی مدیرعامل باشگاه و غزنوی رئیس هیات‌مدیره هم حضور داشتند. موضوعات مهم و اساسی که مطرح شد مباحثی بود که در حوزه مدیریت ورزش، گودرزی عنوان کرد و در حقیقت مطمح نظرش این بود که پاسخگویی در فدراسیون فوتبال توسط پتانسیل و ظرفیت‌های قانونی شایسته و بایسته نیست.

وی افزود: کفاشیان با استناد به اساسنامه، توضیحاتی در خصوص فدراسیون داد که در حقیقت به صورت مجمعی اداره می‌شود و تمام تصمیمات از طریق مجمع بیرون می‌آید. تاج هم در خصوص بازی توضیحاتی داد. نگرانی دوستان این بود که تصمیم‌گیری قبلی در خصوص داور چرا اجرایی و عملیاتی نشده و بازشکافی بازی و آسیب‌شناسی عدم مدیرت و قضاوت ضحیح بازی را دوستان داشتند که توضیحات خوبی داده شد. در نهایت تصمیم و خروجی جلسه این بود که جلسه‌ای برای حل و فصل این اختلاف اساسی بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جداگانه ترتیب داده شود و از طرفی یک گردشکار گزارشی در راستای آیین‌نامه داخلی مجلس هم در خصوص موضوعات مطرح همکاران مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تبریز تهیه شود و به صحن علنی و هیئت رئیسه مجلس فرستاده شود.

در روزهای اخیر، خبر رسید 45 نماینده طرح استیضاح وزیر ورزش را آماده کرده‌اند. رومیانی درباره ارتباط این جلسه با استیضاح وزیر ورزش گفت: این موضوع ارتباطی به استیضاح نداشت. این جلسه تاثیری بر استیضاح یا عدم استیضاح وزیر نداشته و هیچ ارتباطی با استیضاح کنندگان وزیر نداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
استعفا و معذرت خواهی در فرهنگ ما نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها