کد خبر: ۳۳۴۳۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
آغاز ماجراجویی در یونان؛
کریم انصاریفرد با پیراهن تیم جدیدش پانیونیوس در ایستگاه اول لیگ‌برتر یونان به مصاف المپیاکوس عنوان‌دار می‌رود و می خواهد از همین ابتدا خودی نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598، کریم انصاری‌فرد امشب (یکشنبه) شانس این را خواهد داشت تا در میدانی بزرگ پس از یک‌سال و دو ماه و 24روز انتظار بالاخره طلسم ناکامی‌هایش را بشکند.

مهاجم تیم‌ملی ایران بعد از جام‌جهانی پیراهن اوساسونا در لیگ دوم اسپانیا را پوشید اما هرگز موفق به گلزنی نشد. آقای گل لیگ‌برتر ایران در فصل 14-2013 آخرین‌بار با پیراهن تیم‌ملی کشورمان در بازی دوستانه مقابل آنگولا موفق به گلزنی شد و پس از آن (جمعه 9خردادماه سال1393) در حسرت رسیدن به گل ماند.

کریم امشب با پیراهن تیم جدیدش پانیونیوس در ایستگاه اول لیگ‌برتر یونان به مصاف المپیاکوس عنوان‌دار می‌رود. کریم در اولین حضورش در ترکیب پانیونوس در دیداری دوستانه مقابل آستراستریپولیس با حضور 24 دقیقه ای در زمین شکست را تجربه کرده بود.

انصاری‌فرد و سدی به نام کامبیاسو/ طلسم کریم می‌شکند؟

* کریم مقابل بهترین خط دفاعی یونان

تیم جدید انصاری‌فرد امشب برای چهل‌وسومین مرتبه برابر تیمی به میدان می‌رود که در فصل 15-2014 لیگ یونان با اقتدار قهرمان شد.

المپیاکوس فصل قبل یک مرتبه پانیو را 2 بر صفر برد و در بازی برگشت به تساوی 2-2 مقابل این تیم رضایت داد. حریف امشب پانیو و کریم انصاری‌فرد طی 34دیدار به 24پیروزی دست پیدا کرد و 79گل زد تا بهترین خط حمله لیگ‌برتر یونان را به خود اختصاص دهد. المپیاکوس در جریان دیدارهای یادشده فقط 23گل دریافت کرد تا عنوان بهترین خط دفاعی رقابت‌ها را نیز مال خود کند.

*کامبیاسو سد اول

معروف‌ترین بازیکن بازی امشب در میانه میدان المپیاکوس، استفان کامبیاسوی آرژانتینی است.‌ هافبکی 35ساله و چپ‌پای سابق اینترمیلان که از لسترسیتی (سال2014) به یونان و المپیا آمده است. کامبیاسو که ذاتا یک هافبک دفاعی است شاید امشب بارها مقابل کریم انصاری‌فرد قرار بگیرد.

* در انتظار معجزه جانشین دیمیتریس

امشب کریم - به احتمال فراوان- امید اول کادر فنی پانیو خواهد بود. بازی در خانه حریف سرسختی مثل المپیاکو وقتی دشوارتر می‌شود که بهترین مهاجم فصل قبل پانیونیوس به اردوی حریف منتقل شده باشد. کولودوس دیمیتریس 22ساله مهاجم ملی‌پوشی است که فصل قبل با 11گل زده بهترین مهاجم پانیو بود و امشب این شانس را دارد که با پیراهن المپیاکو برابر تیم فصل قبلش قرار بگیرد.

از سوی دیگر کریم انصاری‌فرد بازیکنی است که گفته می‌شود مهاجم نوک پانیو در فصل جدید خواهد بود. شاید هواداران پانیو انتظار خلق معجزه‌ای را از مهاجم جدید تیم خود داشته باشند؛ مهاجمی که جای دیمیتریس را به خوبی پر کند.


منبع : مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها