کد خبر: ۳۳۴۱۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
برخی اتفاقات و اظهارنظرهای ظاهرا سیاسی در کشور ما آنقدر مضحک و طنزآمیزند که صرفا باید با زبان طنز به استقبال آنها رفت و لاغیر ...

به گزارش پایگاه 598، برخی اتفاقات و اظهارنظرهای ظاهرا سیاسی در کشور ما آنقدر مضحک و طنزآمیزند که صرفا باید با زبان طنز به استقبال آنها رفت و لاغیر ...

 

هاشمی هاشمی، امید تیم مایی!

به دنبال دیدار هاشمی رفسنجانی –سیاستمدار بازنشسته کشورمان- با برخی بازنشستگان فوتبال، روزنامه زنجیری شرق تیتر «هاشمی امید فوتبالی ها» را برای پوشش این خبر انتخاب کرد. براین اساس برخی آگاهان گمانه زنی هایی را درخصوص مسائل پشت پرده ای که منجر به تبدیل شدن حاج آقا به امید تیم فوتبال گردیده است، مطرح کردند.

 

براساس این گمانه زنی ها، مسئولان و مدیران فوتبالی که چند سالی است از داشتن ستاره ای با سرعت پا به توپ و جابجایی بالا محروم بوده و در حسرت به چنگ آوردن چنین بازیکنی قرار دارند؛ با مشاهده ی سرعت بالای حاج آقا در انتقال از این جلسه به آن جلسه و از این دیدار غیرمرتبط به آن جلسه ی غیرمرتبط دچار بهت زدگی شده و رقابت خود را برای دراختیار گرفتن این بازیکن آینده دار آغاز کردند.

 

برخی خبرها حاکی از آن است که رقابت اصلی بین سرخپوشان و آبی پوشان پایتخت است اما مسئولان تیم اصفهانی هم به صورت چراغ خاموش و با ارائه ی پیشنهادی وسوسه برانگیز خواهان به خدمت گرفتن وی شده اند، اگرچه مدیر برنامه های این بازیکن اعلام کرده که وی به دلیل دیدار روزانه با پسرش که در هتل اوین به سر می برد، امکان عقد قرارداد با تیم های شهرستانی را ندارد.

 

البته آگاهان فوق به تیم های خواهان این بازیکن هشدار دادند که اگرچه سرعت بالای وی وسوسه برانگیز است اما نباید از این نکته غافل شد که او اغلب دچار اشتباه در تشخیص دروازه ی خودی با حریفان شده و امکان گل به خودی او را بسیار بالا ارزیابی کردند.

 

شب مصائب دولت

در پی اعلام عزاداری دولت در شب پرداخت یارانه، اشخاص، جناح ها، شخصیت های کشوری و ... در شرکت در مجلس ختم خزانه به سینه زنی و وا پولا و وا گدا شدیما! پرداختند.

 

خبرنگار واحد مرکزی خودمون در مصاحبه با بعضیاشون نظر آنها را راجع به یارانه جویا شد:

 

سرپرست جناح تاسیس شده ناظر به انتخابات مجلس: واقعا دولت در این ماجرا مظلوم واقع شده، دولت ما دولت مستضعف است و دولتمردان ما قشر آسیب پذیر. این بی انصافی مردم می رساند که به زور این پول را از دولت مستضعف میگیرد.

 

شخصیت حقوقی تجریش به بالانشین: مردم باید با تحمل حذف یارانه ها به دولت خود کمک کنند، بالاخره توسعه و پیشرفت احتیاج به از خود گذشتگی بیش از پیش مردم همیشه در صحنه را دارد و مردم ما با شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن نشان دادند احتیاجی به یارانه ندارند!

 

شخصیت عریض کشوری: اصلا مگه 45 هزار تومن پولیه؟ مگه مردم ما صدقه بگیرند؟ برای ارج نهادن به کرامت مردم و عدم گداپروری باید یارانه را حذفش کنیم. (عاروق)

 

حاج آقا دولتمندی پور: اصولا سختی ها باعث رشد و پرورش ملت خواهد شد و این فشار باعث تزکیه و خودسازی آنها خواهد شد. ما نباید مردم را به زور به بهشت ببریم بلکه باید کاری کنیم که به زور بهشتی شوند.

 

آقای دکتر رفاهیان: ما در این چند ساله آنقدر رفاه ایجاد کردیم نرخ دلار  و پراید و ماست را تک رقمی کردیم که مردم دیگر مستحق نیستند یارانه دریافت کنند بعدشم این بی عدالتی بود که یارانه ثروتمندان رو حذف کنیم گفتیم همه رو با یه چشم ببینیم. دیگران حرف عدالت رو زدند و ما عمل کردیم.

 

پسرخاله ی حسود

در جریان بررسی فرجام برجام با تاکید یک شخصیت دولتی بر اینکه مجلس برای بررسی آن فقط کلیاتش را بررسی کند و به جزئیات نپردازد زیرا جزئیات قابل تغییر نیست تصور میشود نقشی که دولت برای نمایندگان مردم در این برهه ترسیم کرده شبیه نقش پسرخاله عروس در مجلس خواستگاری است:

 

مادر اوباما: عروس گلم، بله؟؟!

 

مادر عروس: بگو بله دختر، بگو بله جبز جیگر بگیری شوهر گیر نمیاد ها بدبخت میشی د بگو!

 

آقا جون اوباما: عروس خانوم بعله؟!!

 

مادر عروس: دختر بگو بله، بترکه چشم حسود هرکی هم مخالفه ازدواجته بی سواته، پسرخاله هم از حسودییشه میگه تحقیق کن.

 

حالا دست دست دست ...


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها