کد خبر: ۳۳۴۱۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال گفت: رسول خطیبی مگر دیوانه است از تیمی که خود بسته است، استعفا دهد پس بنابراین حتما از عملکرد خود راضی نبوده که استعفا داده است.
به گزارش پایگاه 598، خداداد عزیزی در پاسخ به این سئوال که پس از استعفا رسول خطیبی آیا برای سرمربیگری سیاه جامگان به وی پیشنهاد ‌شده است یا خیر، اظهار داشت: تاکنون نه کسی با من در این مورد صحبت کرده ‌و نه تماسی گرفته شده است تا من هدایت این تیم را بر‌عهده بگیرم.

عزیزی افزود: من در مورد وضعیت فعلی سیاه جامگان نمی‌توانم صحبت کنم چرا که بازی‌های این تیم را ندیده‌ام اما در همین زمینه باید بگویم که سیاه جامگان نتیجه زحمت چهار، پنج ساله خانواده عباسی، مرحوم غیاثیان و مهاجری است و نتیجه زحمت یک عده آدم بومی بود که نگران فوتبال خراسان و ابومسلم بودند.

وی تصریح کرد: باید هرچه سریع‌تر مسئله جانشینی رسول خطیبی جمع شود چرا که اگر سیاه جامگان دو تا سه باخت دیگر بیاورد نمی‌توان تیم را به حالت عادی و وضعیت نرمال خود بازگرداند.

عزیزی در رابطه با عملکرد رسول خطیبی از هنگام حضور خود تا روز گذشته، گفت: رسول خطیبی فردی بود که خود آمد و سیاه جامگان را برای فصل جاری بست اما حتما به یک نتیجه گیری رسیده که استعفا داده اما به صراحت این را می‌گویم اگر خوب عمل می‌کرد استعفا نمی‌داد.

وی خاطرنشان کرد: رسول خطیبی مگر دیوانه است از تیمی که خود بسته استعفا دهد پس بنابراین حتما از عملکرد خود راضی نبوده که  استعفا داده اما من هم علت ناراضی بودن وی را نمی‌دانم.


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها