کد خبر: ۳۳۳۷۷۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: استقلالی‌ها بیش از بازیکنان ما به زمین چمن ورزشگاه غدیر آشنایی دارند.

به گزارش پایگاه 598، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: فردا بازی مهمی پیش رو داریم البته هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر ساده نیست اما بازی با استقلال به این دلیل که آن‌ها هفته گذشته مغلوب ذوب آهن شدند و نمی‌خواهند برای دومین بار شکست بخورند برای پیروزی می‌آیند و این کار ما را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: تمام هفته تلاش من این بود که بعد از باخت به ملوان تیم را دوباره بسازم و نتیجه خوبی بگیرم. من زیاد مصاحبه کردم و شاید این خوب نباشد اما می‌خواستم قوت قلب را به بازیکنانم بدهم. در دو روز گذشته اوج طراوت و شادابی‌ را در بازیکنان دیدم و می‌خواهیم که 3 امتیاز را بگیریم.

سرمربی استقلال اهواز با اشاره به اینکه به دنبال بازی‌های جذاب و دیدنی نیستیم گفت: من در بیشتر مصاحبه‌هایم می‌خواهم به علاقمندان استقلال اهواز اطلاعات و آگاهی بدهم. تیمی که دوره آماده سازی نداشته و از صفر شروع کرده است نمی‌تواند به دنبال فوتبال زیبا باشد. شاید همکاران من از این حرف گلایه کنند اما می‌گویم تیم‌هایی که دو ماه قبل کار را آغاز کردند آیا بازی‌شان زیبا و جذاب است.

بختیاری‌زاده ادامه داد: نمی‌خواهم مردم تیکی تاکای بارسلونا و یا فوتبال زیبای هلند را از من بخواهند ما با داشته‌هایمان به دنبال امتیازات لازم هستیم و کم کم به بازی‌های زیبا می‌رسیم.

وی در مورد تعطیلی 21 روزه لیگ برتر گفت: در 53 سالی که از خدا عمر گرفتم حضور خدا را در تمام لحظات زندگی‌ام احساس کردم و در ناامیدی دست مرا گرفت این 21 روز تعطیلی هم لطف خدا برای ما بوده است و حکم طلا را دارد و می‌تواند کارهای انجام نشده را انجام دهیم. مسئولان باشگاه هم تدارک 21 تعطیلی را دیده اند و شرایط آن برای برگزاری اردو کاملاً مهیا شده است و نهایت استفاده را خواهیم برد.

سرمربی استقلال اهواز در مورد اینکه فکر نمی‌کنید تیم‌تان به دو سه بازیکن احتیاج دارد گفت: دقیقاً همین طور است چند روزی است با سه بازیکن از کشورهای پرتغال، استرالیا و بحرین مذاکره می‌کنیم. حسین محمد کاپیتان تیم ملی بحرین است این سه نفر دفاع وسط ، هافبک طراح و مهاجم خواهند بود اگر آن‌ها را جذب کنیم استرسی که داریم از بین می‌رود و به بالای جدول فکر می‌کنیم.

بختیاری زاده با اشاره به اینکه دو سه بازیکن ما مصدوم هستند، گفت: امیدواریم آن‌ها هرچه زودتر برسند من تمام بازیکنان خود را برای 30 مسابقه فصل می‌خواهم نه یکی دو بازی. ما جوانان خوبی هم داریم چند سال پیش هم دیدید میلاد میداودی را در یک بازی بزرگ به میدان فرستادم و دیدید درخشید فردا نیز فرصت خوبی به بچه‌های خوزستان خواهیم داد.

وی در مورد شرایط استقلال عنوان کرد: مظلومی دوست خوب من است اما در مسائل فنی و تاکتیکی محتاطانه عمل می‌کند و همه می‌دانند بازی دو بر صفر را سه بر دو واگذار کرد. همه بازیکنان استقلال تهران مانند پسرم برای من عزیز هستند و از آن‌ها می‌خواهم نهایت تلاش خود را برای سلامتی‌شان انجام دهند. نه من و نه عبدالله ویسی آدم‌های بی مسئولیتی نیستم ما به بازی در اهواز عادت کرده‌ایم اما برای آن‌ها سخت است امیدوارم احتیاطی که مظلومی در مسائل فنی دارد فردا در مورد سلامتی بازیکنانش هم داشته باشد.

سرمربی استقلال اهواز در مورد تغییر زمین بازی از تختی به غدیر گفت: ما روز اول به فدراسیون اعلام کردیم که تختی زمین ما  است با سیاه جامگان هم آنجا بازی کردیم برنامه را از ابتدای فصل مسئولان فدراسیون اعلام می‌کنند و همان زمان می توانستیم ساعت و مکان بازی را اعلام کنند اما دیدیم که بعدا از ما خواستند مسابقات به ساعت 9 موکول شود اما قبول نکردیم حالا از فشار به التماس رسیده‌اند. حرف ما این است به جای التماس برنامه ‌ریزی درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: بچه‌های ما مسیر استادیوم غدیر را بلد نیستند اما استقلالی‌ها بیش از ما در آن زمین بازی کرده‌اند و عادت دارند ما فکر می‌کردیم باید در تختی بازی کنیم خود من تنها یک بار آنهم برای بازدید به آن ورزشگاه رفتم اگر تختی مشکل نور داشت سیاه جامگان باید اعتراض می‌کرد. ضمن اینکه ورزشگاه غدیر نمی‌تواند از سه تیم پذیرایی کند و چمن از بین می‌رود اما تختی بهترین چمن را در ایران دارا است. به نظرم خوبی این چمن باعث شده فکرهایی شود که ما نتوانیم آنجا بازی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها