به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک صادرات، اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و
کاهش هزينهها، ترافيک و آلودگي هوا، توسعه اين ابزارها را در اولويت
قرارداده است. آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که تعداد تراکنش¬هاي پايانه
هاي فروش متصل به حسابهای اين بانک در تير ماه از ٤٠ ميليون و ١٤٩ هزار
تراكنش گذر كرده كه اين ميزان بيانگر رشد ٤٩ درصدي نسبت به مقطع زماني
مشابه در سال٩٣ مي باشد.
همچنين گزارش ياد شده حاكي از رشد ١٤درصدي
تعداد کل تراکنشهاي سیستم سپهر در تير ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در
سال قبل مي باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين
اين بانک است.
گفتنی است این بانک با ٤٣٥ هزار مشتری اینترنتی با
میانگین حدود ١١ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢٤درصدی، تعداد ٤٠٠هزار و ١٥٠
دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران با بیش
از ٤٠میلیون تراکنش در ماه و صدور بيش از ٤٧ میلیون انواع کارتهای
الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری
نوین دارد.